نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. شهريور 1393 - 1:44
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: ما در گروهی قرار گرفته ایم که همه تیم ها مدعی صعود به لیگ برتر هستند که خود نیاز به توجه بیشتر مسئولان و هواداران برای حمایت از تنها نماینده فوتبال استان در لیگ یک فوتبال کشور است.

عباس چمنیان صبح امروز در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به برگزاری چهارمین اردوی آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: در این اردو که از شامگاه دوشنبه آغاز شده علاوه بر تمرینات تاکتیکی چند بازی تدارکاتی با تیم های تراز اول کشور برگزار خواهیم کرد.

 

وی افزود: در چند بازی تدارکاتی که تاکنون انجام داده ایم تاحدودی بازیکنان با نحوه عملکرد یکدیگر آشنا شده و شکل تیم خود را پیدا کرده اند.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به  عملکرد بازیکنان خود در چند بازی تدارکاتی اخیر ، گفت: در برخی پست ها نیاز به تمرین و دقت بیشتری داریم که امیدوارم این اتفاق با برگزاری بازی های دوستانه بیشتر روی خواهد داد.

 

چمنیان افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته با یک تیم لیگ برتری و یک تیم از لیگ یک به طورحتم دیدار خواهیم داشت ،اما نام تیم وزمان مسابقه در حال حاضر مشخص نیست.

 

این سرمربی شاغل در لیگ یک کشور تصریح کرد: با توجه قرعه کشی صورت گرفته تیم ما در گروهی قرار گرفته است که همه تیم ها مدعی صعود به لیگ برتر هستند که خود نیاز به توجه بیشتر مسئولان و هواداران برای حمایت از تنها نماینده فوتبال استان در لیگ یک فوتبال کشور است.

 

وی تلاش های دست اندرکاران اجرایی و فنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را بی نظیر برشمرد و تصریح کرد: این تلاش ها تنها با حمایت همه جانبه مسئولان و هواداران به ثمر خواهد نشست.

 

گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای برگزاری یک اردوی 10روزه عازم تهران شده است تا با برگزاری چند دیدار تدارکاتی آمادگی خود را برای حضور در لیگ افزایش دهد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

های داد و هوار به اون خدایی که میپرسید تکواندو هم جزو ورزشهای قهرمانی، ما( ایران ) تو تکواندو قهرمان جهانیم
امیدواریم تیم نفت و گاز گچساران بتونه دل همشهریان رو شاد کنه

نظرات کاربران

تازه های سایت