نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. شهريور 1393 - 14:30
سه نفر از دانش آموزان گچسارانی در قالب یک تیم علمی – پژوهشی در جمع برترین های کشوری جشنواره جابر بن حیان قرار گرفتند.

سیدظهیرالدین پورالحسینی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ،با اشاره به حضور دانش آموزان گچسارانی در جمع برترین های جشنواره جابربن حیان ،اظهارکرذ: حسین قبادی ، بامداد اسماعیلی و مبین حبیبی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی دبستان شهدای صنعت نفت گچساران هستند که در جمع برترینهای این جشواره قرارگرفتند.

 

وی افزود:این دانش آموزان با طرح روشنایی اتاق با استفاده از نور طبیعی خورشید و با محوریت صرفه جویی در مصرف انرژی و در جهت عمل به رهنمودهای اقتصاد مقاومتی در این جشنواره شرکت کرده بودند.

 

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد : جشنواره جابر بن حیان ، جشنواره ای برای ارائه پروژه های علمی و عملی ویژه دانش آموزان پایه ابتدایی است.

 

 پورالحسینی گفت: در این دوره از جشنواره بیش از یک میلیون و 700 هزار دانش آموز از سراسر کشور ( معادل 25 درصد دانش آموزان ابتدایی سراسر کشور ) و از 48 هزار مدرسه شرکت داشتند که 17 هزار نفر به مرحله استانی و پس از آن 500 نفر در قالب بیش از 170 طرح به مرحله کشوری راه یافتند.

 

 وی با اشاره به قرار گرفتن دانش آموزان گچسارانی در جمع برترین های کشوری جشنواره جابر بن حیان تصریح کرد: رقابت دانش آموزان گچسارانی با یک میلیون و 700 هزار دانش آموز و قرار گرفتن در میان برترین های کشور افتخاری بزرگ است.

 

 مدیر آموزش و پرورش گچساران اظهارکرد: این افتخار نتیجه برنامه ریزی و برگزاری کلاس های علمی پژوهشی و آموزش های خلاقانه به دانش آموزان است که در یک سال گذشته با همکاری پژوهش سرای دانش آموزی انجام شده است.

 

پورالحسینی  یادآور شد: شرکت 2 هزار و 384 طرح تحقیقی با همراهی هزار و 213 معلم راهنما در استان ، افتخار آفرینی این گروه علمی گچساران در سطح استان و کشور نشان از توانمندی معلمان راهنمای این طرح در رقابت با سایر معلمان راهنمای دیگر است.

 

وی در ادامه از زحمات مربیان راهنما این طرح عیسی بینایی و افشین مردانی تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است مراسم اختتامیه این جشنواره 27 الی 29 مردادماه سال جاری با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در تهران برگزار شد .

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

با تبریک و آرزوی موفقیت این جوانان در آینده....
امید وارم این عزیزان همیشه موفق باشند،مسئولین هم قدر اونها رو بدونن
ضمن عرض تبریک به این عزیزان امیدواریم هر روز شاهد این موفقیتها برای شهرمان باشیم
امکانات بقیه ی مدارس هم رشد کنه و تعهد معلما و آموزش و پرورش مثل قدیما باشه توانایی قطب علمی شدن رو هم داریم!

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها