نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. شهريور 1393 - 19:31
فرماندار گچساران در پیامی موفقیت گروه رباتیک هوا و فضای گچساران با نام هوش سفید را به این گروه پرتلاش ،مربیان این عزیزان ،خانواده های آنها و همه مردم شریف شهرستان گچساران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش آفتاب جنوب،متن پیام به شرح ذیل می باشد:

                                          

بسم اله الرحمن الرحیم

یرفع الله الذین آمنوا منکم و الذین اوتوا العلم درجات

                      که ایزد مقامی ببخشد بلند          بر آنانکه در بحر دانش روند

 

در دین مبین اسلام و تعالیم آسمانی روح بخش وجهان شمول آن ، آموزش و یادگیری به عنوان رکنی رکین از جایگاهی ممتاز و منزلتی ویژه و بی بدیل برخوردار است .

 

برداشتن گام های اساسی در زمینه ی توسعه ی علمی و عملي  کشور از جمله افزایش کیفیت  آموزش در مدارس و آموزشگاههای  کشور است .دیده ی بیدار و امیدوار مردم ایران به جوانان عزیزی  دوخته شده است که با شوق و علاقه مندی گام در تحصیل دانش نهاده اند .دست یافتن به آرزوهای بزرگ ملی نیاز روز فکر بکر ، وسعت نظر و طراحی نوین و کاربردی است که مستلزم تلاش خستگی ناپذیر شما جوانان عزیز و با استعداد کشور و بویژه شهرستان گچساران است.

 

خبر مسرت بخش موفقیت دانش آموزان گچسارانی نوید بخش حیاتی نوین و یاد آور شور و شوق و  جوشش و کوشش بی وقفه و مداوم شماست.

 

گروه رباتیک هوا و فضای گچساران با نام هوش سفید از بین ۱۳۸تیم حاضر در مسابقات رباتیک کشور در مشهد مقدس خوش درخشیدند  که نشان از توانمندی بالای گروه‌های رباتیک این شهرستان است و مایه فخر و مباهات اینجانب و بدون شک همه مردم شریف شهرستان گچساران شده است .

 

اهداء  جوایز این گروه پر تلاش  به کودکان سرطانی موسسه محک مصداق واقعی تهذیب نفس است  و تهذیب در تحصیل همراه با ورزش موجب رشد، تکامل و تعالی انسان و خانواده‌ها و در نتیجه جامعه می‌شود، لذا هدف تنها درس خواندن و پیشرفت علمی نیست ،.خانواده‌ها، معلمان و دبیران این عزیزان  تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرند، لذا دانش‌آموزان باید از این توفیق برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند شوند و تلاش کنند تا در آینده چرخ مملکت را بچرخانند.

 

کسب رتبه برتر نخستین گامی است که دانش‌آموزان برداشته‌اند و گام‌های بعدی را پس از تهذیب نفس و با تنی سالم برخواهند داشت، تا جزء بهترین نیروهای ارزشمند جامعه در آینده به حساب آیند ،برنامه‌ریزی و تلاش خانواده‌ها و دستگاه‌های مربوطه از جمله آموزش و پرورش و تلاش دانش‌آموزان دو محور دخیل در بحث نخبه‌پروری هستندوزمینه برای دانش‌آموزان فراهم است و باید تلاش کنند تا با نشان دادن رازهای علمی در جنبه‌های عملی‌، مسیر رشد و توسعه شهرستان و جامعه  را در پیش گیرند.

 

اینجانب از طرف خود و همه همشهریان محترم و جامعه علمی شهرستان این موفقت را به این عزیزان ،مربیان،خانواده ها و مجموعه آموزش و پرورش تبریک گفته و امیدورام در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) شاهد موفقیت روز افزون جوانان شهرستان در همه میادین علمی ،ورزشی،هنری،فرهنگی و ... باشیم .

 

 

لازم به ذکر است تیم رباتیک دانش‌آموزی گچساران با نام هوش سفید متشکل از ۸ دانش آموز و به مربی‌گری محمد کریمی در این مسابقات حضور داشت که  از بین ۱۳۸تیم حاضر در مسابقات رباتیک کشور مقام نخست را به خود اختصاص داد.

گروه رباتیک دانش‌آموزی گچساران جوایز این دوره از مسابقات را به کودکان سرطانی موسسه محک اهدا کردند.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها