نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. شهريور 1393 - 11:31
فرماندار گچساران طی پیامی روز کارمند را به کارکنان دستگاه های اجرایی این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی در این پیام ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر را الگویی مناسب برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

 

در این پیام آمده است


رجای واثق دارم، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسئولیتهای قانونی، حفظ حقوق مردم، بکار برده و در همه حال به احکام الهی، رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری ، قانون اساسی، مقررات حاکم و منشور اداری و اخلاقی دولت پایبند بوده و تلاش خود را در جهت جلب رضای ایزد متعال و اجرای احکام و مقررات اسلامی به منظور نیل به روابط و مناسبات عادلانهٔ انسانی در جامعه و اعتلای سطح علمی-فنی و فرهنگی به کار می‌بندید و همواره شادابی و نشاط را در محیط کار ترویج می‌نمایید.


اينجانب ضمن گراميداشت ياد وخاطره شهداي والامقام دولت، هفته دولت و روز كارمند رابه همه دولت مردان وكارمندان خدوم ومتعهد بويژه كارمندان و كارگزاران دولت درشهرستان گچساران تبريك عرض نموده وموفقيت همگان را در راستاي تحقق آرمانهاي بلند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

با سلام. اقای فرماندار به همه کارمند ها این روز رو تبریک گفته . من که کارمند نیستم ولی از طرف خودم به اقای فرماندار تبریک میگم.
با سلام.تبریک میگم به اقای فرماندار.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها