نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. شهريور 1393 - 9:18
اگر روزانه نگاهی به روزنامه های داخلی بیندازیم اکثرصفحات آن به تبلیغ کالاهای خارجی اختصاص داده شده است؛اما ماجرا زمانی جالب می‌شود که جناب وزیر صنعت هم از این همه تبلیغ کالاهای خارجی در رسانه‌ها ی مختلف گلایه می‌کند.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، گرایش مطبوعات به تبلیغ کالاهای خارجی در روزنامه‌ها به حدی شده که تقریبا هر روزنامه حداقل نیم صفحه اول خود را به تبلیغ این کالاهای بیگانه اختصاص می‌دهد.

این در حالی است که مسولان اعلام می‌کنند ما از کالاهای ایرانی حمایت می‌کنیم اما آن چیزی که دیده می‌شود با حرف مسئولین محترم زمین تا آسمان فرق دارد.

 

اگر روزانه نگاهی به روزنامه های داخلی بیندازیم اکثر صفحات آن به تبلیغ  کالاهای خارجی اختصاص داده شده است؛اما ماجرا زمانی جالب می‌شود که جناب وزیر صنعت هم از این همه تبلیغ  کالاهای خارجی در رسانه‌های مختلف گلایه می‌کند و عنوان می کند: متاسفانه تمام تبلیغات صدا و سیما به کالاهای خارجی اختصاص داده شده است؛ اما در جواب جناب وزیر باید گفت که مجوز تبلیغ واردات این کالاهارا خود شما یا همکارانتان در دولت صادر می‌کنید که در روزنامه و صداسیما تبلیغ می‌شوند؛ به هر حال  "چیزی که عوض دارد گله ندارد".

 

این درست است که بخش زیادی از هزینه های مطبوعات از محل آگهی تامین می شود و در فضای فعلی، رسانه های بخش خصوصی با زحمت دخل و خرج خود را تامین می کنند اما باید توجه داشت که جذب تبلیغات هم باید در راستای منافع ملی کشور باشد.

سیاست های کلی نظام توسط مقام معظم رهبری تعیین می شود لذا وقتی ایشان به موضوعی مثل تولید ملی تا این حد نگاه جدی و کارشناسی دارند لازم است مطبوعات و رسانه های داخلی هم در این خصوص هم‌راستا و هماهنگ باشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها