نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. مرداد 1393 - 19:10
طی دو روز آینده نیز در برخی مناطق شرق کشور به ویژه در شمال سیستان و بلوچستان وزش شدید باد و گرد و خاک رخ خواهد داد که منجر به کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

به گزارش آفتاب جنوب، به نقل ازمدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با تشریح آخرین پیش بینی‌ها از وضعیت آب و هوا از ورود یک سامانه بارشی به شمال غرب کشور از فردا خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، خراسان شمالی و دامنه‌های شرقی و مرکزی البرز ابرناکی، رگبار،‌ رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه شدت این بارش‌ها در استان گلستان بیشتر خواهد بود، افزود: بر اساس پیش بینی‌های ما وضعیت دریای خزر امروز مواج است.

وظیفه از ورود یک سامانه بارشی به شمال غرب کشور از فردا روز شنبه خبر داد و گفت: این سامانه علاوه بر شمال غرب در دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و به طور ضعیف تر در دامنه‌های مرکزی البرز موجب افزایش ابر و بروز رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد خواهد شد.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه این وضعیت در روز یکشنبه نیز در این مناطق وجود خواهد داشت، گفت: امروز در دامنه‌های شرقی البرز، شمال شرق و شرق کشور کاهش دما پیش بینی شده است. طی دو روز آینده نیز در برخی مناطق شرق کشور به ویژه در شمال سیستان و بلوچستان وزش شدید باد و گرد و خاک رخ خواهد داد که منجر به کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

وی خوزستان را با بیشینه دمای 48 درجه سانتی گراد گرمترین و اردبیل را با کمینه دمای 12 درجه سانتی گراد خنک ترین استان‌های کشور در روز شنبه اعلام کرد و گفت: وضعیت آب و هوای تهران نیز در روز شنبه کمی ابر همراه با افزایش ابر و وزش باد در بعد ازظهر و بارش پراکنده در ارتفاعات پیش بینی شده است که بیشینه و کمینه دمای هوای این شهر نیز به ترتیب 33 و 20 درجه سانتی گراد خواهد بود.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها