نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مرداد 1393 - 19:17
فرماندار گچساران با اشاره به اینکه رفع معضل بیکاری در جامعه نیاز به تلاشی جهادی دارد،گفت: توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای برای رفع مشکلات بیکاری در جامعه یک امر ضروری است.

به گزارش آفتاب جنوب ،ظهر امروز عبدالرحیم رحیمی در حاشیه نشست اشتغال مددجویان کمیته امداد که با حضور معاون اشتغال اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمددر محل فرمانداری گچساران ،برگزار شد،اظهارکرد:دغدغه اصلی همه مسوولین نظام و همچنین شهرستان گچساران بحث ایجاد اشتغال مطلوب برای همه آحاد جامعه است.

 

 وی افزود:این نشست ها  باید به گونه ای باشد که خروجی آن یک راهکار علمی برای کم کردن دغدغه مردم در زمینه اشتغال فرزندانشان باشد .

 

فرماندارگچساران در ادامه افزود : در این شهرستان نیز اولویت اول ما حل مشکل سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران وایجاد اشتغال برای جوانان است و سعی می کنیم با توسعه آموزشهای فنی وحرفه ای، همه بستر های لازم برای رفع موانع اشتغال در گچساران را فراهم کنیم .

 

 رحیمی با تشکر از کمیته امداد در بحث اشتغالزایی و ارائه تسهیلات جهت خود کفا نمودن مدد جویان از یک طرف و کمک به اشتغال در جامعه افزود:هم اکنون بحث اشتغال در جامعه  نیاز به تلاش جهادی در جهت رفع معضل بیکاری دارد که این نهاد حمایتی علاوه بر افراد تحت پوشش در بخی موارد دیگر افراد نیازمند را نیز با ارائه تسهیلات یاری می کند .

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها