نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مرداد 1393 - 18:18
امام جمعه موقت گچساران با اشاره به سالگرد کودتای 28 مرداد و بیان این‌که ما حق داریم به غربی‌ها و آمریکایی‌ها بدبین بوده و اعتماد نداشته باشیم، گفت: با مطالعه ابعاد کوتای 28 مرداد آمریکایی‌ها علیه مصدق و عدم حمایت از وی، با توجه به تمایلات مصدق به ارتباط با آمریکایی‌ها علی‌رغم هشدار و تذکرات آیت‌الله کاشانی و جایگزینی زاهدی به عنوان نخست‌وزیری ایران به جای مصدق؛ بدبینی و بی اعتمادی به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها قابل درک است.

به گزارش آفتاب جنوب، حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته درگچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا الهی ، اظهار کرد: تقوا بال پرواز مومنان به سوی سعادت دنیا و آخرت است.

 

وی با اشاره به حدیثی ازامام علی(ع) در خصوص شناخت افراد شرور ،گفت: امام علی(ع) می فرمایند:« از جمله افراد شرور انسان های هستند که برای رسیدن به چند سکه یا مال و منال هزاران قسم دروغ می‌خوردند».

 

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:بسیاری از مواقع وجود انسان‌ها یا عوامل شرور به انسان درس زندگی می دهد وبدترین انسان‌ها کسانی هستند که عذر دیگران را نپذیرند.

 

خواجه زاده درادامه با اشاره به خصوصیات افراد شرور و خصیصه ظلم در حق دیگران،تصریح کرد: در یکی از ادارات گچساران برای انجام کاری اداری حدود بیست دقیقه معطل تماس تلفن موبایل کارمند آن اداره شدم ،آیا این ظلم در حق دیگران نیست؟.

 

وی اظهارکرد: روحیه تملق در میان بسیاری از حاکمان و کارگزاران به ویژه اخیرا در میان برخی کارگزاران گچسارانی رواج یافته که واقعا زیبنده نیست افراد با داشتن چنین جایگاه‌هایی تملق دیگران را بگویند.

 

امام جمعه موقت گچساران روحیه تملق در میان افراد را از دیگر خصوصیات افراد شرور دانست و افزود: متأسفانه روحیه تملق و خودستایی در میان بسیاری از اقشارمختلف جامعه رواج یافته است.

 

خواجه‌زاده در خطبه دوم نماز جمعه این هفته در گچساران با اشاره به سالگرد کودتای 28 مرداد و بیان این‌که ما حق داریم به غربی‌ها و آمریکایی‌ها بدبین بوده و اعتماد نداشته باشیم، گفت: با مطالعه ابعاد کوتای 28 مرداد آمریکایی‌ها علیه مصدق و عدم حمایت از وی با توجه به تمایلات مصدق به ارتباط با آمریکایی‌ها علی‌رغم هشدار و تذکرات آیت‌الله کاشانی و جایگزینی زاهدی به عنوان نخست‌وزیری ایران به جای مصدق بدبینی و عدم اعتماد به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها قابل درک است.

 

وی در ادامه بیان کرد: انسان مؤمن دوبار فریب نخورده و از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود و ما نیز به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اعتماد نداریم.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها