نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مرداد 1393 - 12:19
فرماندار گچساران با بیان اینکه تمام سعی دولت دراین است تا از مهاجرت روستائیان به شهرها گرفته شود،گفت: الحمدالله در دولت تدبیر و امید توجه خاصی به روستاییان شده و از مهمترین برنامه های دولت توجه به این قشر از جامعه است.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران به منظور پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط به روستاها با حضور فرج اله استلاحی بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولین شهری از روستاهای آبگرمو و آبریگون این شهرستان بازدید کرد.

رحیمی در حاشیه این بازدید ها  با بیان این که مسئولین وظیفه دارند خدمتگزار مردم باشند، افزود:مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی گچساران وظیفه دارند در خدمت مردم باشند و در راستای تحقق سیاست‌های دولت تلاش کنند.

 

 

فرماندار گچساران  با اشاره به اینکه تمام سعی دولت دراین است تا از مهاجرت روستائیان به شهرها گرفته شودگفت: الحمدالله در دولت تدبیر و امید  توجه خاصی به روستاییان  شده و از مهمترین برنامه های دولت توجه به این قشر از جامعه می باشد.

 

وی در ادامه افزود: دهیاری ها و شوراها با کمک بخشداران و مسولان شهری به عنوان رابطین دولت و مردم باید تمام  تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم روستاها بکارگیرند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها