نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مرداد 1393 - 11:25
رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: با همکاری و تلاش اکیپ‌های فعال کمیته امداد گچساران در مساجد و ادارات این شهرستان تعداد 258 نفر یتیم در ماه رمضان امسال صاحب حامی‌ شدند.

قباد قربانی امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به عملکرد کمیته امداد امام خمینی این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون، اظهار کرد: کمیته امداد گچساران با استفاده از اکیپ‌های فعال پرسنل و رابطین ادارات با حضور در مساجد و در جمع نمازگزاران گچسارانی توانسته است از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد 150 نفر حامی برای نیازمندان و ایتام تحت پوشش جذب کند.

وی افزود: با همکاری و تلاش اکیپ‌های فعال کمیته امداد گچساران در مساجد و ادارات این شهرستان تعداد 258 نفر یتیم در ماه رمضان امسال صاحب حامی‌ شدند.

رئیس کمیته امداد گچساران تصریح کرد: امسال مبلغ 80 میلیون و 690 هزار ریال تحت عنوان فطریه عام و سادات توسط کمیته امداد این شهرستان جمع‌آوری شده است.

قربانی با اشاره به مبالغ جمع‌آوری شده در طرح‌های مختلف سال 93، عنوان کرد: 39 میلیون و 100 هزار ریال در روز جهانی قدس جهت کمک به مردم مظلوم فلسطین در گچساران توسط کمیته امداد جمع‌آوری شده است. جمع کل مبالغ جمع‌آوری شده در طرح همیان مولا و جمع‌آوری کمک به نیازمندان فلسطین 67 میلیون و 665 هزار و 500 ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد گچساران خاطرنشان کرد: در سال‌جاری تعداد 14 مسجد فعال در کمک به نیازمندان و جذب حامی و خیر برای مددجویان فعالیت می‌کند.

قربانی با بیان اینکه کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده جهت اطعام نیازمندان، 126میلیون و 288 هزار ریال است، گفت: 94 میلیون و 876 هزار ریال کمک‌های مردمی در قالب کالا برای مددجویان جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری 221 میلیون و 164 هزار ریال کمک نقدی به مددجویان، اذعان کرد: تعداد 7 هزار و 750 نفر در ماه رمضان اطعام شده و افطاری دریافت کردند.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها