نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. مرداد 1393 - 12:57
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران از برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی حفظ و ترجمه دعای عهد در سراسر کهگیلویه و بویراحمدخبرداد.

حجت‌الاسلام سید‌عبدالرحیم ملکوتی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی گچساران اقدام به طرح برگزاری اولین دوره مسابقات استانی حفظ و ترجمه دعای عهد درسراسر کهگیلویه و بویراحمد کرده است.

 

وی افزود: این مسابقه به همت کانون فرهنگی کوثر نور زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی گچساران و با همکاری شرکت آریا آزمون گچساران در 3 رده سنی نوجوان 12 تا 18 سال، جوان 18 تا 35 سال و عمومی بالای 35 سال برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه این آزمون در 2 مرحله کتبی و شفاهی انجام خواهد گرفت، ادامه داد: مرحله کتبی مسابقه استانی حفظ و ترجمه دعای عهد به صورت تستی و تشریحی در روز جمعه 18 مهرماه 93 برگزار و نتایج آن در روز عید سعید غدیرخم اعلام خواهد شد.

 

ملکوتی تصریح کرد: هر یک از شرکت‌کنندگان که در مرحله کتبی موفق به احراز حداقل 70 درصد نمره این مرحله شوند به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.

 

وی با اشاره به آزمون شفاهی این مسابقه، بیان کرد: آزمون شفاهی مسابقه استانی حفظ و ترجمه دعای عهد در نیمه اول آبان‌ماه در همان حوزه امتحان کتبی برگزار می‌شود و اعلام نتایج آن در 24 آبان‌ماه 1393 اعلام و برگزیدگان به مرحله قرعه‌کشی راه پیدا خواهند کرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه قرعه‌کشی نهایی مسابقه در روز ولادت حضرت امام موسی‌کاظم(ع) انجام خواهد شد، گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام تا 15 شهریورماه 93 خواهد بود.

 

ملکوتی با اشاره به جوایز ارزنده مسابقه، خاطرنشان کرد: سفر زیارتی به کربلای معلی، مشهد مقدس، مسجد مقدس جمکران، امام‌زاده شاه‌چراغ(س) در شیراز، قلم هوشمند قرآنی، لباس ورزشی جوایز این دوره مسابقات استانی توسط بانیان خیر تامین و اهداء خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه ثبت‌نام در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد، تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه در سطح استان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09380479179 کانون فرهنگی کوثر نور گچساران تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها