نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. مرداد 1393 - 19:39
اجرای طرح سپاس از دولت عشق در گچساران
در هفته دولت صورت می گیرد
اجرای طرح سپاس از دولت عشق در گچساران
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران از اجرای برنامه‌ای تحت عنوان طرح سپاس از دولت عشق ویژه تکریم خانواده شهداءدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب،سید مرتضی سجادپور ظهر امروز در دومین جلسه برنامه‌ریزی هفته دولت که با حضور مسئولان شهری در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته دولت تصریح کرد: شعار سرفصل هفته دولت به نام آرامش و امید انتخاب شده است که امیدواریم سال جدید را با نیرو و تلاش مضاعف‌تری آغاز و نشاط و امید را دل همشهریان زنده کنیم.

 

وی افزود: طی هماهنگیهایی که با بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران جهت تامین گل و گلاب صورت گرفت، مراسم افتتاحیه هفته دولت با غبارروبی گلزار مطهر شهدا در روز شنبه یکم شهریور انجام خواهد شد.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با اشاره به مصوبات جلسه، گفت: مقرر شد نمایشگاهی از دستاوردها و فرصت‌های دولت و دستگاه‌های اجرایی گچساران با همکاری اداره آموزش و پرورش، صنعت،معدن و تجارت، شرکت نفت، شهرداری ،شهرک صنعتی، فنی و حرفهای، جهاد کشاورزی و اداره برق با پیگیری و مسئولیت اورنگ نارکی مشاور جوان اداره آموزش و پرورش گچساران برگزار شود.

 

سجادپور با بیان اینکه نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای دولت و دستگاه‌های اجرایی گچساران در 24 مرداد افتتاح و مورد بازدید مردم قرار خواهد گرفت، متذکر شد: کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان در این خصوص ملزم به همکاری هستند.

 

وی دیگر مصوبه این جلسه را همکاری روابط عمومی فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تهیه گزارش عملکرد یکساله ادارات شهرستان تا 24 مرداد عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در جلسه قبل مقرر شد که در هفته دولت یک روز از هفته، درمان رایگان برای همشهریان انجام گیرد، شبکه بهداشت و درمان گچساران نسبت به ارائه خدمات درمانی رایگان در سطح شهرستان از جمله مراکز شماره سه و چهار شهری و مراکز روستایی دیل، باباکلان و لیشتر در 29 مرداد اقدام خواهد کرد.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: کنفرانس خبری فرماندار گچساران در روز پنج‌شنبه شش شهریور به مناسبت هفته دولت با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

سجادپور از اجرای برنامه‌ای تحت عنوان طرح سپاس از دولت عشق ویژه تکریم خانواده شهدا، خبر داد و گفت: دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در هفته دولت و با محوریت بنیاد شهید و تعدادی از مدیران در فواصل زمانی 24 مرداد لغایت هشتم شهریور در گچساران برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دولت در گچساران، اظهار کرد: سخنرانی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پیش از خطبههای نماز جمعه در هشتم شهریور به مناسبت هفته دولت از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها