نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. مرداد 1393 - 0:59
مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان یک‌صد تخت‌خوابی گچساران هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و با توجه به توضیحات مشاور پیشرفت فیزیکی این پروژه 55 درصد است.

به گزارش آفتاب جنوب،مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد امروز در راستای گسترش و پیش‌برد پروژه‌های عمرانی گچساران به همراه علی پرور مدیر فنی اجرایی اداره کل راه و شهرسازی، کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران و دیگر مسئولان از پروژه‌های  درحال اجرای این شهرستان بازدید کرد.

ممتاز جهانگیری دربازدیدخود از بیمارستان یک‌صد تخت‌خوابی گچساران، اظهار کرد: بیمارستان یک‌صد تخت‌خوابی گچساران هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و با توجه به توضیحات مشاور پیشرفت فیزیکی این پروژه 55 درصد است.

وی افزود: پروژه اسکلت‌بندی بیمارستان یک‌صد تخت‌خوابی گچساران در زمینی به مساحت 4 هکتار و زیربنای 11 هزار و 240 مترمربع با اعتباری افزون بر 8 میلیارد و 100 میلیون تومان درحال احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این طرح در دو بلوک A و B به‌صورت هم‌زمان درحال احداث است.

جهانگیری بابیان اینکه درحال حاضر در این پروژه 34 نفر نیروی انسانی درحال کار است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود اتمام عملیات این طرح در بهمن ماه 93 به پایان برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از بخشهای مختلف مسکن مهر در گچساران بازدید کرد و گفت: از 2 هزار و 652 واحدی آپارتمانهای مسکن مهر تاکنون بیش از 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که از این تعداد 872 واحد آن واگذار شده و تعداد 976 آماده واگذاری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 804 واحد آپارتمانهای مسکونی درحال ساخت است، و متاسفانه 352 واحد راکد و تعطیل باقی مانده است.

جهانگیری با اشاره به وجود نواقصات که در بعضی از قسمت‌ها مشاهده شد، عمده مشکلات این طرح را انشعابات فاضلاب عنوان کرد و افزود: امیدواریم با انتخاب پیمانکار جدید بتوانیم پروژه را هر چه سریع‌تر به پایان برسانیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها