نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. مرداد 1393 - 2:35
از ابتدای سال جاری تاکنون 29 مسجد توسط بسیج سازندگی استان کرمانشاه احداث، تکمیل و تعمیر شده است.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، در راستای تاثیرات فرهنگی، مذهبی و آموزشی از ابتدای سال جاری تاکنون 29 مسجد توسط بسیج سازندگی استان کرمانشاه احداث، تکمیل و تعمیر شده است.

بسیج سازندگی کرمانشاه با حرکت های جهادی و در مسیر سازندگی کشور در این استان توانسته است فعالیت های شاخصی را انجام دهد، از جمله این کارها می توان به احداث مساجد در روستاهای شینا، داربدره، کزر، زین الخان و شیخ صفی الدین در شهرستان جوانرود اشاره کرد.

همچنین تکمیل و تعمیر مساجد روستاهای جبارآباد در شهرستان گیلاوند، نجف آباد در شهرستان کرمانشاه، گاوسور در شهرستان دالاهور، قاقلستان در شهرستان کرمانشاه، ساز در بخش پشت دربند، جبارآباد در شهرستان کرمانشاه، حسین آباد در شهرستان سنقر و خلیل آباد در شهرستان کنگاور از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی استان کرمانشاه است.

از دیگر برنامه های انجام شده می توان به تعمیر مساجد در روستاهای ده عباس در شهرستان سنقر، زرین جوب در شهرستان هرسین، مال امیر در شهرستان صحنه، مومنایی در شهرستان اسلام آباد غرب، علی اکبر در شهرستان کرمانشاه ، مسجد مجتمع بعثت در کرمانشاه و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت