نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. مرداد 1393 - 2:33
شهردار منطقه ۲۰ از اتمام عملیات عمرانی رمپ بزرگراه امام علی(ع) به شهید رجایی جنوب و اتصال بزرگراهی به محدوده غرب شهرری خبرداد.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از آفتاب ری؛ منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: به منظور رفع گره ترافیکی در محدوده غربی شهرری و ایجاد دسترسی بزرگراهی از امام علی(ع) به شهید رجایی جنوب رمپی به طول ۳۶۰ و عرض ۸ متر احداث شده است و به زودی به بهره برداری می رسد.

کتانباف به احداث میدانی به مساحت ۳ هزارمترمربع در انتهای این رمپ اشاره کرد و افزود: دسترسی های شهید رجایی شمال به میدان و میدان به شهید رجایی جنوب به طول ۳۰۰ متر نیز با هدف رفع گره ترافیکی آن محدوده انجام شده است که تکمیل دسترسی های محلی آن نیز در دستور کار مدیریت شهری منطقه ۲۰ قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۰۰ تن آسفالت در این پروژه عمرانی توزیع شده است اظهار داشت: با احداث این مسیر بزرگراهی، مسیرغربی بزرگراه امام علی(ع) در منطقه ۲۰ به شهید رجایی جنوب متصل شده است و با بهره برداری از آن امکان تردد شهروندان از بزرگراه امام علی(ع) به تمامی بزرگراه های درون شهری منطقه ۲۰( شهید کریمی، شهید آوینی، شهید رجایی) فراهم می شود.

شهردار منطقه ۲۰ در پایان توسعه دسترسی های بزرگراهی را از اولویت های مدیریت شهری این منطقه برشمرد و یادآور شد: اتصال بزرگراه امام علی(ع) به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از دیگر پروژه های عمرانی در حال اجرا در منطقه ۲۰ است که عملیات عمرانی آن روند رو به رشدی دارد و در آینده ای نزدیک شهروندان از مواهب آن بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت