نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. مرداد 1393 - 1:01
آقای شهردار در قطعه کاغذی به ایشان تذکر دادند که حرمت ماه مبارک رمضان و جماعت روزه دار را مورد توجه قرار دهد، اما وی این قطعه کاغذ را به روی زمین پرت کرده و دوباره آب نوشید.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از سایت ندای ارومیــــه، نادر قاضی پور ضمن اشاره به مراسم افتتاح تقاطع غیر هم سطح میرزای شیرازی که در آخرین روز ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار کرد: آقایان و دوستان در مجموعه شهرداری زحمت کشیده و مراسمی برای افتتاح این پروژه برگزار کردند.

وی افزود: اما متاسفانه برای برگزاری این مراسم از تهران خواننده آورده بودند و گویا مبلغ 20 میلیون به این خواننده نام آشنا پول پرداخت شده بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فرماندهان انتظامی، استاندار محترم و سایر مسئولان نیز آنجا نشسته بودند، و ایشان در کمال پر رویی بر روی سن رفته و  روزه خواری کردند.

قاضی پور ادامه داد: پس از این اقدام، آقای شهردار در قطعه کاغذی به ایشان تذکر دادند که حرمت ماه مبارک رمضان و جماعت روزه دار را مورد توجه قرار دهد، اما وی این قطعه کاغذ را به روی زمین پرت کرده و دوباره آب نوشید.

وی تصریح کرد: خوشبختانه به محض تمام شدن این مراسم این خواننده به جرم روزه خواری در ملاء عام دستگیر شد و من همین جا از سردار محترم فرماندهی نیروی انتظامی تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها