نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. مرداد 1393 - 0:59
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی‌دانم گربه سیاه رحمتی شدم یا نه اما در هر بازی تلاش می‌کنم برای تیمم گل بزنم.

به گزارش آفتاب جنوب،شبکه اطلاع رسانی داناوریا غفوری ، در خصوص پیروزی سپاهان مقابل پیکان در هفته اول لیگ برتر گفت: بازی خوبی برای ما بود چرا که از همان ابتدای بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم و در دقیقه 20 هم به گل رسیدیم چرا که هدف ما این بود در همان دقایق ابتدایی به گل برسیم. در نیمه دوم هم یک گل دیگر زدیم و بازی را بردیم هر چند که موقعیت‌هایی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، ادامه داد: خوشبختانه با پاس خوب حسین پاپی موفق شدم برای تیمم گل بزنم چرا که در نقطه کور دفاعی تیم پیکان ایستاده بودم و موفق شدم دروازه تیم حریف را باز کنم.

غفوری در خصوص اینکه او گربه سیاه رحمتی شده و معمولا به او گل می‌زنند، اظهار داشت: نمی‌دانم گربه سیاه شدم یا نه اما همیشه دوست دارم برای تیمم گل بزنم و اگر موقعیت گیرم بیاید حتما از آن استفاده می‌کنم و برایم فرق نمی‌کند رحمتی دروازه‌بان باشد یا شخص دیگر.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در خصوص اظهارات کرانچار که از بازیکنان جدید سپاهان تمجید کرده بود، تصریح کرد: همه بازیکنان به خصوص بازیکنان جدید در بازی دیروز خوب کار کردند و پریرا، خلعتبری و کرمی بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند و رسول نویدکیا پاس گل دوم را داد و من هم گل اول را زدم. خوشبختانه بازیکنان خوبی در تیم ما حضور دارند و تیم منسجمی هستیم و اگر بتوانیم همین روند را حفظ کنیم و تا آخر فصل خوب پیش برویم می‌توانیم به مردم اصفهان قهرمانی را تقدیم کنیم.

غفوری در پایان در خصوص دیدار هفته آینده سپاهان مقابل گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: قطعا در تبریز کار ساده‌ای نداریم و بازی سختی پیش روی ما قرار دارد و باید با تمرکز جلو برویم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام/ی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها