نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. مرداد 1393 - 14:39
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران گفت: سکوت مرگبار جوامع بین المللی دردآورتر از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی است ومدعیان حقوق بشر باید پاسخ دهند که کشتن کودکان و زنان بی گناه و مظلوم غزه در کجای تعاریف حقوق بشری آنها قرار دارد که این چنین مرگبار سکوت کرده اند.

سیدمرتضی سجاد‌پور ظهر امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه آحاد مردم دانست و گفت: مسلمانان جهان باید با هوشیاری و بصیرت کامل در این راهپیمایی شرکت و حمایت خود را همچون سالهای گذشته از مردم مظلوم و ستمدیده اعلام کنند.

وی به جنایت های اخیر اسرائیل غاصب و رژیم صهیونیستی،  آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: این مسئله اهمیت حضور پرشور و پررنگ مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس را دو چندان کرده و باید این غده سرطانی از بین برود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران خاطرنشان شد : امام راحل(ره) به دلیل دفاع از مظلومان جهان روز قدس را نامگذاری کردند و امروز مردم مومن و انقلابی با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب و ولی امر مسلمین جهان همدردی خود را با مردم مسلمان مظلوم و بی دفاع فلسطین فریاد خواهند زد.

سجادپور تصریح کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس نشان از مقاومت ملت مسلمانان علیه ظالمان و مستکبران جهان است.

وی بیان کرد: راهپیمایی روز قدس، فرصت مناسبی برای پشتیبانی مقتدرانه از مردم بی‌دفاع فلسطین است و به همین دلیل امسال این روز مهم باید باشکوه و انسجام بیشتری برگزار شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با اشاره به اینکه نام‌گذاری این روز به روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار انقلاب خمینی کبیر(ره) است، افزود: شرکت مسلمانان جهان در این راهپیمایی به عنوان اعلام حمایت از مقاومت اسلامی و پشتیبانی از ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب اسرائیل است.

سجادپور گفت:اعمال خشونت ، کشته و مجروح شدن افراد بی دفاع و شهروندان غیر نظامی ساکن در نوار غزه و سکوت مجامع بین المللی در برابر قتل عام مردم فلسطین در حملات اخیر رژیم اشغالگر قدس مایه تاسف است.

سجادپور رمز تداوم و موفقیت انقلاب اسلامی را ولایت مداری مردم برشمرد و گفت: باید قدردان انقلاب باشیم و همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را سرلوحه قرار دهیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با بیان اینکه امروز دشمنان حتی صدای آزادی خواهانه ملت ایران را نیز نمی توانند تحمل کنند،گفت: به لطف و عنایت پروردگار متعال توطئه های دشمنان با شکست قطعی روبرو خواهد شد و پرچم این انقلاب از دست رهبر فرزانه انقلاب به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت امام زمان (عج)داده خواهد شد.

وی افزود: این انقلاب الگویی بی مثال برای ملت‌های آزاده در سوریه و لبنان و فلسطین و عراق خواهد شد و بزودی فرزندان عاشورا و کربلا به پیروزی های بزرگی در سرزمین های اسلامی خواهند رسید.

این مقام مسئول سکوت مرگبار جوامع بین المللی را دردآورتر از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی دانست و گفت:مدعیان حقوق بشر باید پاسخ دهند که کشتن کودکان و زنان بی گناه و مظلوم غزه در کجای تعاریف حقوق بشری آنها قرار دارد که این چنین مرگبار سکوت کرده اند.

سجادپورتصریح کرد:حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و کشته شدن زنان و کودکان بی دفاع غزه,  دل هر انسانی را به درد می آورد اما دردآورتر از آن, سکوت مرگبار جوامع بین المللی در مقابل این جنایات وحشیانه است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس، با بیان اینکه ماه مبارک رمضان و روز قدس امسال با حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیست به نوار غزه مصادف شده است، تصریح کرد: همان‌طور که مراجع و علمای ما در قبال جنایات رژیم غاصب صهیونیست موضع گرفتند ما نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور می‌یابیم و این اقدامات غیرانسانی را محکوم می‌کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با بیان اینکه راهپیمایی امسال ساعت 11 صبح سوم مرداد ماه جاری  با تجمع در مسجد شهیدان این شهر آغاز و در مصلی گچساران با شرکت در نماز جمعه به پایان خواهد رسید، گفت: برگزاری شب شعر و ایستگاه نقاشی با موضوع قدس، نصب بنر در سطح شهر، و نوشتن جملاتی از بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر سربرگ‌نامه‌ها، دعوت از سخنران کشوری از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت این روز است.

سجادپور با اشاره به مداخلات اخیر نظامی و سیاسی که در عراق، لبنان و سوریه بهوجود آمده، هوشیاری جوامع را نیازمند عبور از این بحران دانست و اظهار کرد: زمانی این بیداری به وجود خواهد آمد که جهت پیشرویها به سمت شناخت دشمنان واقعی باشد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به جهت محکوم کردن رفتار خصمانه و دور از عقل و منطق صهیونیست‌ها با مردم بی‌دفاع فلسطین انجام می‌شود، تاکید کرد: تمامی دستگاه‌ها و ادارات دولتی باید ضمن حضور فعال در راهپیمایی روز قدس در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این آیین نیز تلاش کنند.

 

انتهای پیام/م

 
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها