نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. آبان 1402 - 7:14
یادواره شهدای غزه و جبهه مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار گچساران در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، یادواره شهدای غزه و جبهه مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار گچساران در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد.

سردار حسن حکمتیان، فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: حضرت امام (ره)در سال ۴۲به انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی و تمدن اسلامی اشاره کردند و امروز به حول و قوه الهی تمدن اسلامی در حال شکل‌گیری است. نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار همان روز اول با انقلاب اسلامی دشمنی کردند ولی امام راحل فرمودند که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

وی افزود:75 سال شاهد ترور، تهدید، سرکوب، جنایت، تجاوز، کودک کشی، چپاول و تاراج منافع درجایی که قبله اول مسلمانان جهان بوده است را شاهدیم، صهیونیست‌ها هرروز در فلسطین وحشی‌گری می‌کردند. اسراییل کودک کش آن‌قدر مغرور شده بود و اطمینان کافی نسبت به سامانه‌های اطلاعاتی و امنیتی‌اش داشت مدعی بود که در سرزمین‌های اشغالی اگر پرنده‌ای پر بزند در تیررس سامانه‌های اطلاعاتی‌اش خواهد بود و به موساد افتخار می‌کردند.

سردار حکمتیان تصریح کرد: در تاریخ آمده است که روزی همه کشورهای عربی با تمام توان رفتند تا سرزمین‌های اشغالی را پس بگیرند اما مقابل اسرائیل شکست خوردند؛ اما قدرت جبهه مقاومت به میدان آمد و در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲روزه و ...این قدرت جبهه مقاومت بود که مقابل اسراییل ایستادگی کرد. اسراییل همیشه آغازگر جنگ بود درحالی‌که مهاجرت به اسراییل شروع‌شده بود و امنیت را برای شهرک‌نشینان تضمین کرده بود و گنبد آهنین بالاترین افتخار آن‌ها بود و بر این سیستم دفاعی فخرفروشی می‌کردند.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: صهیونیست‌ها به این توان از تجهیزات رسیده بودند که مدعی مقابله با هر سلاحی بودند. لایه‌های دفاعی اطراف این کشور آن‌قدر مستحکم بودند که نفوذ در اسرائیل معنا نداشت و عادی‌سازی با کشورهای عربی و سازش با آن‌ها روزبه‌روز توسعه پیدا می‌کرد. تمام قدرتش و هم بازدارندگی‌اش را متوجه محور شرق کرده بود و تمام اقداماتش را به قول خودش در تهران پیگیری می‌کرد.

وی افزود: اما عملیان طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی شروع و یک غافلگیری فوق‌العاده اتفاق افتاد وقتی رزمندگان فلسطین موفق شدند که تانک‌های مرکاوا و ادوات نظامی آن‌ها را از کار بیندازند و جنگ الکترونیک قطع به‌یقین پیروزی با نیروهای حماس بود و این جنگ در نوع خودش بی‌نظیر است و ۴۰کیلومتر تا عمق اسرائیل هم پیش رفتند.

سردار حکمتیان تصریح کرد: در طول تاریخ اسرائیل اجازه عملیات آفندی به کسی نمی‌داد و کشورها را در مکان خودشان مورد هدف قرار می‌دهد و طوفان الاقصی نشان داد که کار اسرائیل تمام است. رزمندگان فلسطینی شهرک‌های صهیونیست‌ها را گرفتند و ژنرال‌ها را در منازل و در خواب دستگیر کردند و دو روز کامل تمام دستگاه‌ها و ساختارهای رژیم اشغالگر قدس را به هم ریختند و امروز اسرائیل در حوزه نظامی کاملاً نابسامان است و اقتصاد اسراییل هم امروز فلج است و خسارت‌های زیادی دیده است.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حوزه سیاسی چنددستگی و اختلاف حزبی بین صهیونیست‌ها وجود دارد ولی زلزله سیاسی را بعدازاین ایام مشاهده خواهید کرد فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی مملو از کسانی هستند که در حال ترک اسرائیل هستند و این قدرت لایزال الهی بود و این توان در جبهه مقاومت بود که از گذشته درس نگرفته بودند.

وی ادامه داد: بسیاری از تحلیل گران غربی هم بر این مدعا هستند که اضمحلال رژیم صهیونیستی نزدیک است، آن‌ها داعش را تشکیل دادند برای مبارزه با اسلام اما دستور فرمانده در جبهه مقاومت صادر شد و حاج قاسم به میدان آمد و جبهه مقاومت عملیات انجام دادند و وعده صادق هم اتفاق افتاد، داعش سرنگون شد.

سردار حکمتیان بیان کرد: اگر تا دیروز فرماندهان و سرداران ما در هویزه به شهادت می‌رسیدند، ولی حاج قاسم و شهدای مدافع حرم عمق استراتژیک ایران را تا بلندی‌های جولان و مدیترانه گسترش دادند. امروز اسرائیل برای رفتن به‌سوی نابودی عجله دارد و به حول قوه الهی در قرارگاه حریم همه حرم‌ها، طرح عملیاتی صادرشده و هزار نسخه آن به سرتاسر دنیا صادرشده است. امروز دشمن را خوب می‌شناسیم و نقطه‌ضعف و همه توانش را ارزیابی کرده‌ایم و اشراف اطلاعاتی کامل نسبت به تمام دشمنانمان داریم.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دشمن را خوب شناسیم و همه یگان‌ها در سرتاسر دنیا آماده اجرای دستور هستند و همه سناریوهای احتمالی را بر مبنای فرضیات به‌طور کامل رزمایش انجام داده‌ایم. ارتباطات هم بروز است؛ اما خدا کند آقا روز و ساعت را مشخص کند و این طرح تبدیل به‌فرمان شود که درهمان لحظه تلاویو و حیفا تبدیل به خاکستر می‌شود و این غده سرطانی از روی زمین محو خواهد شد.

سردار حکمتیان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند برای اینکه هیمنه رژیم صهیونیستی در جهان شکست خورد و بی‌آبرو شدند، خواستند بگویند این عملیات از جانب ایران بود اما رهبری فرمودند شما نمی‌دانید قدرت فلسطین و قدرت گروه‌های مقاومت را. بااین‌حال آقا هشدار دادند که کاری نکنید آن دستور صادر شود اگر این دستور صادر شود موشک‌هایی داریم که اسرائیل زن هستند.

وی افزود: دشمنان بدانند که قدرت جبهه مقاومت فوق‌العاده و بی‌نظیر است و اصلاً دشمن نمی‌تواند این مسئله را درک کند. امروز قدرت و تمدن اسلامی در حال شکل‌گیری است و باید همه توان و امکانات خود را به میدان بیاورند. این روزها خروش مردم در سراسر جهان را دیده‌اید، آزادی خواهان جهان به میدان آمدند و هرچه داشتند علیه اسرائیل فریاد زدند و کشورهای اسلامی علیه دولت‌هایشان به میدان آمدند و صحنه تغییر و بازی گران نیز تغییر کردند.

گفتنی است در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان غزه و جبهه مقاومت بر بصیرت مقابل توطئه دشمنان علیه مسلمانان نیز تأکید شد.

 

انتهای خبر/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها