نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1401 - 11:42
آسفالت و بهسازی جاده جدید آرامستان گچساران از دغدغه‌های شهروندان بوده و مردم هم انتظار دارند که این مشکل به جهت سهولت در تردد نیز مرتغع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، وسعت و حوزه گسترده آرامستان بهشت زهرا (س) گچساران با افزایش حجم مراجعین به این آرامستان بزرگ به ویژه در روزهای آخر هفته و مراسمات تشییع و خاکسپاری اموات، سبب بروز مشکلات فراوانی جهت دسترسی مطلوب به این مکان شده است.هرچند ازدحام ترافیکی در محدوده ورودی و خروجی بهشت زهرا به گونه ای است که تردد دشوار شهروندان در این معابر را با گلایه هایی نیز همراه کرده است.

از سوی دیگر عدم دسترسی همه شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل همگانی به محل آرامستان و نیز به خاطر عدم مطلوبیت این مد حمل و نقلی؛ بنابراین شهروندان به نوعی از وسایل نقلیه شخصی خود جهت دسترسی و زیارت اهل قبور استفاده می کنند.

با وجود اینکه مسئولان استانی و شهرستانی در سنوات گذشته از جاده  اختصاصی منتهی به آرامستان گچساران (کارخانه روغن نباتی) و از تخصیص اعتبار و در دستور کار قرار گرفتن آسفالت و بهسازی این مسیر سخن گفته اند، اما این روزها روند محسوسی از رضایت مندی مردم مشاهده نمی شود.

ظرف سال های گذشته با وجود وعده های بسیار، از ابتدای شهرک جهاد تا کمی بعد از جاده کارخانه روغن نباتی، عملیات بهسازی و روکش آسفالت این مسیر صورت پذیرفته و  اما متاسفانه حدود یک کیلومتر باقی مانده که هیچگونه آسفالتی در آن صورت نگرفته،و وضعیت بسیار نامطلوبی دارد.

یکی از شهروندان گچسارانی ضمن گلایه از مسئولین می گوید:آسفالت و بهسازی جاده جدید آرامستان گچساران از دغدغه‌های شهروندان بوده و مردم هم انتظار دارند که این مشکل به جهت سهولت در تردد نیز مرتغع شود.باید توجه داشت که همین چند کیلومتری که آسفالت شده هم بعضا غیراستاندارد بوده و فاقد علائم ایمنی و روشنایی است.

دیگری هم بیان می کند:ترافیک در جاده اصلی و ورودی آرامستان گچساران در برخی مواقع و بویژه روزهای پنجشنبه بسیار دردسرساز و کلافه‌ کننده است، که همانا آسفالت این جاده جدید که از کنار کارخانه روغن نباتی می گذرد می تواند این گره ترافیکی را باز کند.

یکی دیگر از شهروندان معتقد است:قطعاٌ با فراهم کردن زیرساخت‌ها، تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها مربوطه می‌توان این مشکل را برطرف کرد، و انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان نسبت به این مطالبه مهم که در راستای رفع مشکلات عمومی است، توجه ویژه‌ای داشته باشند و تا زمان حصول نتیجه مسائل را نیز پیگیری کنند.


بانویی هم در این خصوص می گوید:بدون شک آسفالت جاده منتهی به بهشت زهرا گچساران می توان دغدغه های مردم را در این زمینه کاهش دهد،حقیقتا ترافیک روزهای آخرهفته بسیار نگران کننده است و از مسئولین تقاضا داریم که هرچه سریعتر هم این بخش پایانی جاده را ترمیم و آسفالت کنند تا شاهد ترافیکی روان و به تبع آرامش شهروندان در این مسیر باشیم.

براین اساس نیز مسئولان ذیربط در سال های گذشته بارها وعده آسفالت ، بهسازی و تکمیل این جاده جدید را مطرح کردند، اما متاسفانه تا به امروز هم از عملی شدن این وعده ها خبری نیست. هرچند باید مسئولانی که در سال های گذشته به وعده هایشان برای تکمیل این مسیر عمل نکرده اند، دلایل این کم توجهی ها را توضیح دهند و در مقابل مطالبه مردم هم پاسخگو باشند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها