نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. مهر 1401 - 14:14
معاونت پشتیبانی و امور هماهنگی بنیاد مسکن انقلاب و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از برخی پروژه های بنیاد مسکن در گچساران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دکتر باقر پور،معاونت پشتیبانی و امور هماهنگی بنیاد مسکن انقلاب و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از برخی پروژه های بنیاد مسکن در گچساران بازدید کردند.

 

بازدید از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن، افتتاح زیرسازی،بیس و آسفالت روستای بیدزرد و نیز افتتاح پارک روستای محمد آباد منطقه لیشتر از مهمترین برنامه های مسئولین در شهرستان گچساران بود.

روح الله عمادی،مدیر کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح و بازدید برخی پروژه های بنیاد مسکن در گچساران گفت:آئین افتتاحیه زیر سازی بیس و آسفالت روستای بیدزرد گچساران  با متراژ ۸ هزار متر مربع و اعتبار ۲۴ میلیارد ریال انجام شد.اگرچه  افتتاح پارک روستای محمد آباد نیز با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار و در مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع یکی دیگر از پروژه های افتتاحیه بنیاد مسکن در گچساران بود.

وی افزود:از سال گذشته تا کنون ۱۴۸ هزار متر مربع معابر روستایی گچساران با یکهزار و ۳۶ تن قیر رایگان انجام شد که این روستاها شامل امامزاده جعفر، شهرک مهاجرین، پاکوه، محمد آباد لیشتر و ... است که آسفالت این میزان معابر با 450میلیارد ریال اعتبار انجام شد ه است.

محمد مراد راغ پور، رئیس بنیاد مسکن گچساران درادامه هم تصریح کرد: امسال بیش از ۲۰۱ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال برای توسعه روستاهای گچساران در قالب طرح هادی در نظر گرفته شد با این حال در سال مالی گذشته نیز ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه روستاهای گچساران در نظر گرفته شد که ۱۱۰میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

راغ پور اظهار کرد: این میزان اعتبار برای اجرای ۴۰ طرح عمرانی روستایی در این شهرستان هزینه شده که  تاکنون طرح هادی در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است.

وی افزود: بنابراین این طرح‌ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، احداث پارک، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، زیرسازی و آسفالت اجرا شده است.

وی تصریح کرد: امسال بیش از ۳۶ میلیارد ریال برای ساخت سالن ورزشی روستاهای مارین و پادوک و تکمیل چمن های مصنوعی، ونیز ۱۰ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال برای تکمیل رینگ بافت فرسوده دوگنبدان ، ۶ میلیارد ریال برای اجرای طرح های گردشگری و میراث فرهنگی در مناطق امامزاده قطب الدین و آبشار کیوان و سرآبیز در نظر گرفته شد.

راغ پور گفت: ۱۰۳ میلیارد ریال اعتبار امسال از محل مسئولیت های اجتماعی نفت برای توسعه زیر ساخت های روستایی این شهرستان اختصاص یافت.

وی درپایان هم افزود:پروژه 288 واحدی اقدام ملی مسکن حدود 60درصد پیشرفت فیزیکی دارد،کارنما تقریبا تمام است و تاسیسات داخلی نیز شروع شده است.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها