نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. بهمن 1400 - 11:14
در نخستین روز از دهه فجربرگزار شد؛
کاروان نمادین ورود امام(ره) در گچساران+تصاویر
آیین نمادین استقبال از ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ميهن اسلامی در 12بهمن ماه 57،با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صبح امروز به مناسبت گراميداشت دهه مبارک فجر، مراسم رژه موتوری و خودرویی با حمل و به اهتزاز درآوردن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از محل میدان "شهید امیدبخش" گچساران تا گلزار مطهر شهدای این شهر برگزار شد .

 این درحالی است که مردم ولایت مدار گچساران به استقبال این روز بزرگ رفته و چهل و سومین سالروز ورود تاریخی امام (ره)به وطن اسلامی و نخستین روز از دهه فجر را با شور و نشاط خاصی جشن گرفتند.

امروز پخش سرود خمینی ای امام، بوی گل و سوسن و یاسمن آمد و الله الله، در جای جای شهر گچساران طنين انداز شده بود.موتورسواران در طول مسیر با همراه داشتن پرچم های ایران اسلامی جلوه خاصی به این آیین معنوی داده بودند.  آژیر خودروهای نظامی ،انتظامی،آمبولانس ها و ... از دیگر جلوهای خاص این مراسم باشکوه بود.

در پایان مسئولین شهری و اقشار مختلف مردم با حضور در گلزار مطهر شهدای گچساران با آرمان های والای امام(ره)و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها