نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مرداد 1400 - 21:15
تیم هندبال نفت وگاز گچساران در نخستین روز از مسابقات دور رفت مرحله اول لیگ برتر هندبال، مغلوب سپاهان اصفهان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، عصرامروز دو تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران و سپاهان اصفهان در خانه هندبال شهید قاسم سلیمانی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳۲ بر۲۵ به سود نماینده اصفهان به پایان رسید.

درحالی نیمه نخست این بازی با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ به سود نفت و گاز گچساران به پایان رسیده بود که در نیمه دوم بدلیل مصدومیت "آرپناهی" بازیکن با تجربه این تیم، نفتی ها نتیجه را به تیم قدرتمند سپاهان واگذار کردند.

هرچند سرمربی نفت و گاز گچساران در خصوص این شکست نیز گفته است که تیم ما تقریبا 20 روز است که آماده مسابقات شده اما با این حال در نیمه اول بازی خوبی را ارائه دادیم اما در نیمه دوم بخاطر کم تجربگی بازی را واگذار کردیم. 

با این حال احسان آرپناهی، بازیکن تیم نفت و گاز گچساران هم گفته بود که بازی خیلی خوب و پرفشاری بود و بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند. تیم جوانی داریم و بازیکنان از جان هم مایه گذاشتندبه هرحال مقابل تیم سپاهان با این همه بازیکن حرفه ای، این گونه بازی کردن کار هر تیمی نیست و بازیکنان نفت و گاز بازی بزرگی انجام دادند.

"محمد حبیبی نژاد" مدیر عامل باشگاه نفت و گاز گچساران نیز در جایگاه ویژه نظاره گر این دیدار بود.

کادر فنی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در این فصل را "اصغر نوروز نژاد" به عنوان سرمربی و "میلاد باقرزاده" مربی بدنساز تشکیل می دهند.

همچنین "سعید پایاب" مربی شناخته شده هندبال گچساران به عنوان سرپرست و مربی تیم هندبال مردان را همراهی می کند.

 در دومین بازی تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران  در دور رفت این مسابقات روز سه شنبه ۲۶ مرداد به مصاف  ستارگان دشتستان  می رود.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها