نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. خرداد 1400 - 21:04
جلسه شورای اداری گچساران با دستور کار بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام، قیام 15خرداد، انتخابات پیش رو و نیز اعتبارات کمیته برنامه ریزی در سالن جلسان فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جلسه شورای اداری گچساران با حضور مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.

 یدالله مرادی،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گچساران در این نشست گفت:خردادماه یاد و نام امام(ره) برای همه ما تجلی خاطرات می شود، امام راحل هدایت گر یک حرکت بزرگ تاریخی در قرن ۱۵هجری بود، شخصیت بزرگی که انقلاب اسلامی را بر مدار قرآن و اهل بیت علیهم السلام قرار داد.

وی گفت:بنابراین در آستانه سه تحول مهم در خردادماه جاری هستیم ،سالگرد رحلت جانگذار حضرت امام(ره) و بزرگداشت قیام ۱۵خردادماه  و نیز انتخابات ۱۴۰۰ ، هرچند در حال و هوای انتخاباتی این دو بزرگداشت مهم را که برگ هایی از تاریخ و هویت ما هستند را نباید فراموش کرد.

مرادی تصریح کرد:مکان ادارات و دستگاه های اداری از لحاظ تزئین و شرایط ظاهری با این مناسبت ها در دستور کار قرار گیرد و نشست های بصیرتی درخصوص اهداف قیام ۱۵خرداد و آرمان های انقلاب و حضرت امام(ره) نیز دنبال شود.

وی درادامه گفت:انتخابات، هدیه امام(ره) به ملت بزرگ ایران اسلامی است و بحث افزایش مشارکت  در انتخابات پیش رو به عنوان مطالبه مهم رهبر انقلاب است، که همه دستگاه ها و نهادها در این مهم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

غلامیان،مدیر بهداشت و درمان گچساران نیز در ادامه این نشست گفت:گچساران همچنان در وضعیت نارنجی به سر می برد، ۳۶بیماری کرونایی با ۲۵مورد قطعی در بیمارستان های شهرستان بستری هستند که از این تعداد نیز ۷نفر هم در آی سی یو بستری هستند و متاسفانه  تاکنون ۱۲۶ فوتی هم براثر کرونا در این شهرستان داشته ایم.

وی افزود:تاکنون بالغ بر ۵ هزارو۳۰۰واکسن کرونا در این شهرستان به جامعه هدف تزریق شده است و تاکید براین است که این رنگ بندی های کرونایی ما را نیز فریب ندهند و به همین خاطر بایستی عادی انگاری  در سطح شهرستان کنار گذاشته شود و گشت های مشترک همچنان با قوت و حساسیت بیشتری اقدامات را پیگیری کنند.

سجاد پور، معاون فرماندار گچساران در ادامه هم گفت: کمتر از ۱۸روز دیگر فرصت تا برگزاری انتخابات باقی مانده و در گچساران و باشت جمعا ۲۰۷ شعبه اخذ رای داریم  که ۱۴۶ شعبه در گچساران است و براساس آمار نیز افراد واجد شرایط  برای رای دادن بالغ بر ۱۰۳ هزار نفر است و جمعیتی بالغ بر ۸ هزار نفر نیز رای اولی داریم.

وی درادامه افزود:طی بازدید میدانی از شعب اخذ رای نیز در این شهرستان از نظرسرمایشی ، برق،آب،تلفن،... مورد بررسی قرار گرفت  که این بازدید ها تا رفع کامل مشکلات ادامه خواهند داشت.

سجاد پور ادامه داد:مجموعه عوامل اجرایی بالغ بر ۳هزار نفر هستند که در اختیار ستاد انتخاباتی شهرستان قرار می گیرند، متاسفانه در بحث عملکرد برخی متولیان دستگاه های اجرایی گلایه مندیم چرا که نسبت به تامین موارد و امکانات مورد نیاز جهت امر انتخابات نیز خواستار همکاری و یاری بیشتری اط سوی متولیان دستگاه ها اجرایی هستیم.

رضایی، دبیر ستاد اقامه نماز گچساران در این نشست هم گفت: فریضه نماز هرچند برای برخی ها همانند داروی تلخی است اما نماز شفابخش است که عاقبت افراد را شیرین می کند که بازهم انتظار داریم بحث فریضه نماز در ادارات و دستگاه ها و نهادها جدی گرفته و توجه شود.

روانگرد، رئیس اداره برق گچساران در ادامه نیز گفت:مصرف برق در گجساران نسبت به سال گذشته ۱۰درصد افزایش داشته است، و لذا می طلبد که همه نهادها و دستگاه های اجرایی همکاری لازم را در رعایت الگوی مصرف داشته باشند، هرچند خاموشی هایی در بخش های کشاورزی و صنعت نیز با هماهنگی هایی صورت گرفته است.

وی افزود:در صورت عدم توجه به مصرف برق،این احتمال هم وجود دارد که برای ساعاتی هم برق ادارات قطع شود،بنابراین مسئولین ادارات ، نهادها و دستگاه های اجرایی همکاری لازم در این خصوص را داشته باشند و ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که کاهش ساعات اداری هم به نوعی می تواند در بحث کاهش مصرف برق موثر باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت