نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. بهمن 1399 - 13:14
گروه های جهادی شهرستان گچساران در موج اول ، دوم و سوم بیماری کرونا به نوعی یک پای ثابت کار و شاید یکی از مهمترین ارکان مدیریت در رأس هرم رزمایش همدلی و مواسات بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در شهرستان گچساران نیز پس از شیوع کرونا و همت گروه های جهادی در خدمت‌رسانی به مردم، جهادگران بسیجی این شهرستان با کمک نهادهای انقلابی و سایر افراد نوع دوست و نیکوکار در همان ابتدای درگیری مردم با بیماری کویید 19، اقدام به تولید ماسک بهداشتی کرده و در ضدعفونی معابر، خیابان‌ها، منازل و همچنین توزیع بسته‌های حمایتی در بین افراد نیازمند کاری بس بزرگ انجام دادند.

این در حالی بود که سخنرانی نیمه شعبان مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه هنوز به پایان نرسیده بود که خبر رسید گروه‌های جهادی دیار بام نفت ایران بازهم آستین همت را بالا زده و اقدام به تهیه و بسته‌بندی کالاهای معیشتی برای کمک به نیازمندان و مردم آسیب‌دیده ناشی از کرونا کرده‌اند.

سعید فصیحی اردکانی، مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی گچساران در این خصوص گفت:باید به این نکته هم اشاره کرد که گروه های جهادی این شهرستان در موج اول ، دوم و سوم بیماری کرونا به نوعی  یک پای ثابت کار و شاید یکی از مهمترین ارکان مدیریت در رأس هرم رزمایش همدلی و مواسات بودند.

وی افزود:بنابراین گروه جهادی شهید "حاج قاسم سلیمانی" گچساران همانند سایر نهادهای مردمی و دیگر گروه های جهادی از ابتدای به وجود آمدن ویروس منحوس کرونا بازهم پا به عرصه جهاد گذاشت و از همان ابتدا در تولید ماسک بهداشتی، ضدعفونی معابر و خیابان ها و نیز توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و آسیب دیگان ناشی از کرونا در سطح شهر و روستاهای گچساران اقدام کرد.

فصیحی اردکانی ادامه داد:اینروزها هم به مناسبت دهه مبارک فجر، مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان با اهدای 100 بسته معیشتی با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این شهرستان کلید خورد که به همت جهادگران در مناطق محروم و کم برخوردار گچساران توزیع شد.

مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی گچساران در ادامه اظهارکرد:حقیقتا اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سطح کشور ،استان ها و نیز شهرستان ها قابل تقدیر است، چرا که همواره برکات و خدمات این ستاد به مردم کشورمان را شاهد هستیم که از نمونه های بارز این اقدامات جهادی را می تواند در دوران همه گیری ویروس کرونا هم نام برد.

تصاویر را درادامه مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها