نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. دى 1399 - 9:59
انتظار می رود شهرداری و متولیان امر نسبت به آسفالت برخی از معابر و کوچه های شهر گچساران که خاکی هستند، اقدام کنند تا به گفته ساکنین این مناطق طعم زندگی بدون خاک را بچشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امروزه یکی از معضلات اساسی و زیرساختی در هر منطقه ای نبود آسفالت معابر، کوچه ها و خیابان ها است که می تواند موجبات نارضایتی بسیاری از شهروندان را نیز به همراه داشته باشد،هرچند رسیدگی به وضعیت آسفالت هر نقطه ای از شهر را می تواند یکی از مهمترین اقدامات و وعده‌های شهرداری به مردم برشمرد.

اگرچه بنا به ارائه دادن خدمات شهری مطلوب به شهروندان از سوی شهرداری،اما هنوز در برخی مناطق شهر گچساران شاهد نبود آسفالت معابر و کوچه هایی هستیم که به تبع خاکی بودن آنها هم وضعیت نامناسبی را در آن منطقه ایجاد کرده و مشکلات فراوانی نیز در رفت و آمد ، پاکیزگی و بهداشت محیط برای شهروندان هم بوجود آورده است.

با این وجود ، برخی از خیابان ها و کوچه های گچساران همچنان تشنه آسفالت هستند که به نوعی با گلایه و اعتراض شهروندان هم روبرو شده،به طوری که آن ها می گویند بیش از چندین سال است که رنگ آسفالت را در برخی از معابر این شهرستان به چشم ندیده اند و یا هنوز هم اقدام مناسبی به جهت بهسازی اینگونه مناطق از سوی متولان امر انجام نشده است.

بنابراین یکی از این معابر حدفاصل کوی رزمندگان و کوی 108دستگاه است که بسیاری از ساکنین کوچه «شاهد 16»از وضعیت نامناسب آسفالت و نیز خاکی بودن قسمتی از این کوچه گلایه ها دارند و می گویند:در این کوچه شاهد رفت و آمد و نیز تردد بسیاری از خودروها هستیم اما خاکی بودن بخشی از این کوچه نیز مشکلاتی را برای ساکنین بوجود آورده است.

در ادامه یکی از ساکنین این منطقه می افزاید:معتقدم که کارهای شایسته ای در بحث نهضت آسفالت در این شهر از سوی شهرداری انجام شده اما باید توجه کرد که کنده کاری، وجود چاله های متعدد، تردد خودروها و حتی نیز خاکی بودن بخشی از این مسیر از دیگر دغدغه های ساکنین کوچه شاهد 16 محسوب شده که انتظار می رود شهردار پرتلاش گچساران اقدامات لازم را انجام دهد تا مردم این منطقه هم طعم زندگی بدون خاک را هم بچشند.

وی می گوید:به هرحال همانگونه که شهرداری در برخورد با مردم و کسب عوارض ها با سرعت و جدیت عمل می‌کند، بایستی در انجام فعالیت ‌های عمرانی نیز با جدیت تمام پای کار باشد و به مشکلات شهروندان رسیدگی کند و خدمات ارائه دهد.  

یکی دیگر از ساکنین کوچه شاهد 16کوی رزمندگان ادامه می دهد:منازل جدیدی در این نقطه از شهر احداث شده است که با معابر خاکی هیچ همخوانی هم ندارد ،بنابراین ترمیم و آسفالت این کوچه که بین رزمندگان و کوی 108دستگاه قرار دارد باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

وی ادامه داد:این نکته هم بدور از انصاف است که گفته نشود به هرحال شهردار جوان شهرمان اقدامات خوبی تاکنون انجام داده اند اما به هر حال گلایه ها و اعتراضاتی در برخی موارد هم وجود دارد که بازهم خواستار تسریع نهضت آسفالت در مناطق مختلف شهرمان هستیم.

بانویی که در این منطقه ساکن است در ادامه نیز می گوید:در فصل تابستان به خاطر خاکی بودن و نبود آسفالت گرد و خاک همه جا را می گیرد و در فصل زمستان و بارندگی هم مشکلات خاص خودش را دارد که بازهم انتظار داریم مسئولین شهری به رفع این مشکل همت کنند.

براین اساس، انتظار می رود شهرداری و متولیان امر نسبت به آسفالت برخی از معابر و کوچه های شهر که خاکی هستند اقدام کنند تا به گفته اهالی این مناطق طعم زندگی بدون خاک را بچشند. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها