نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. دى 1398 - 15:35
گرفتگی و بوی بد منهول فاضلاب شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در شرق محله سادات موجب اعتراض و نارضایتی ساکنان این منطقه محروم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،طی چند سال اخیر در شرق محله سادات گچساران بوی تند فاضلاب، مشکلاتی را برای اهالی این منطقه ایجاد کرده است و اهالی در تماس با رسانه‌ها از آنها می‌خواهند تا درباره این مشکل اطلاع‌رسانی کنند.

هرچند افزایش بوی فاضلاب و تعفن به حدی است که تنفس را برای ساکنین این محله محروم دچار مشکل کرده و باعث اعتراض اهالی این منطقه مسکونی نیز شده است .

یکی از اهالی محله سادات گچساران دراین خصوص می گوید:گرفتگی منهول فاضلاب شرکت نفت در این نقطه از محله سادات و همچنین سر ریز شدن آن، سبب بوی بد و آلودگی منطقه شده و با توجه به قرار داشتن منازل مسکونی درمجاورتش رسیدگی هر چه سریع تر به این امر بسیار ضروری به نظر می رسد.

 دیگری می افزاید:شدت بوی فاضلاب و تعفن موجود در هوا به ‌حدی است که حتی نفس کشیدن را برایمان سخت کرده ،همسرم مشکلات ریوی دارد اما مجبوریم این وضعیت را تحمل کنیم.

بانویی که در این محله زندگی می کند ادامه می دهد:از سال گذشته تاکنون چندین بار به نهادهای ذیربط و همچنین مراکز بهداشتی شهرستان مراجعه حضوری داشته ایم اما تا به امروز اقدامی عملی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است.

وی می افزاید:حال به علت این همه بی توجهی مسئولین در این حیرت هستیم که آیا دیگر نیازی به این مردم ندارند و آیا این مردم حق و حقوقی برگردن شما مسئولین ندارند؟! و یا فقط موقع انتخابات یادی از مردم می کنید؟!!،حداقل کمی هم از هیاهوی تبلیغاتتان بزنید و به فریاد این مردم رنج کشیده برسید.

یکی دیگر از اهالی اظهارمی کند:در این چهل سال عمر انقلاب هیچ خیری از شرکت نفت ندیدیم و در این مدت هیچ پروژه و برنامه  قابل عرضی هم در محله سادات اجرا نکرده اند ،حداقل نمی گذارند که دلمان به همین هیچشان خوش باشد و الان چند سال است که به جای سرازیر شدن منفعت نفت، فاضلابشان را روانه  زندگی مان کرده اند!.

این درحالی است که چندین ماه است ساکنان خیابان مدرس شرقی محله سادات گچساران ازافزایش بوی بد و سر ریز شدن منهول فاضلاب شرکت نفت شکایت می‌کنند و می‌خواهند تا درباره این مشکل چاره‎ای اندیشیده شود،بویی که در بخشی از این محله جنوبی گچساران پیچیده، بوی تعفن شدیدی است که به گفته مردم شدت آن به اندازه‌ای است که حتی کسانی که در این محله با خودروهایشان درحال تردد هستند هم آن را استشمام می‌کنند.

به هر حال مشکل هرچه که باشد عواقبش برای مردم این محله محروم است،مردمی که چندین ماه است که بوی بد فاضلاب را تحمل کرده‎اند؛ هرچند شهروندان ساکن این محله با در میان گذاشتن مشکل بوجود آمده با این پایگاه خبری امیدوارند مسئولین به مشکل بوجود آمده رسیدگی کرده و برای حل آن تلاش کنند.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها