نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. شهريور 1398 - 10:16
سالهاست که سنگنوردی گچساران در حالت سکون و سکوت ناخوشایندی باقی مانده است،اما اینبار هم منتظر جواب و یاری مسئولین خواهیم ماند که در صورت نگرفتن جواب و تکرار نادیده گرفتن ها واین همه بی توجهی ها،این مسئله را عمدی و از روی غرض برداشت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مهران گرجی نیا_مسئول بخش فنی و سنگنوردی هیئت کوهنوردی گچساران در مطلبی ارسالی به این پایگاه خبری تحلیلی با انتقاد از بی توجهی مسئولین به ورزش سنگنوردی در این شهرستان نوشت:اخیرا اعضای باشگاه کوهنوردی و سنگنوردی زاگرس گچساران به قله آرارات ترکیه صعود کردندکه این مهم هم به واسطه برنامه ریزی های چند ماهه و با هزینه شخصی اعضاء بدون کوچکترین کمکی از طرف هیچ مقام مسئولی، انجام شد.

البته هرچند جناب تاجگردون نماینده محترم شهرستان هم در صفحه اینستاگرام خود تیم صعود کننده را مورد لطف قرار دادند!!! و نام کوهنوردان و شهرستان گچساران را در بلندای ترکیه نادیده نگرفتند و بنده حقیر و اعضا خانواده پر توان تیم کوهنوردی زاگرس را مورد حسن نیت خود قرار دادند!.

ابهامات صعود به بام ترکیه؟

اما این موضوع هم به معنای حمایت مالی یا اداری جناب تاجگردون به باشگاه زاگرس گچساران نیست و کلیه امور مربوط به اعزام کوهنوردان توسط خودباشگاه زاگرس صورت پذیرفت و این مسأله هم در جواب سوال تعداد زیادی از دوستان، همنوردان و خانواده عزیزم در زمینه چگونگی برگزاری این صعود و دیگر ابهامات امر است.

ضرورت ایجاد فضای تمرین

البته باشگاه زاگرس و دیگر کوهنوردان شهرستان پس از سال ها همچنان در انتظار توجه نماینده مردم گچساران و باشت به ورزش انسان ساز سنگنوردی و کوهنوردی هستند که نیاز ابتدایی همه این ورزشکاران ایجاد فضای تمرینی برای این رشته است.

درد دل ورزشکاران در گچساران

این در حالی است که احداث سالن سنگنوردی نیاز اصلی تعداد زیادی از نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ودیگر ورزشکاران این رشته مهیج در شهرستان است و اگر نیاز هم باشد در یک محل مشخص تعداد زیادی از این ورزشکاران خدمت مسئولین امر حضور پیدا می کنند و درد دلشان را رو در رو به استحضار مقامات مسئول هم خواهند رساند.

بی توجهی به ورزش سنگنوردی

هرچند باید توجه داشت که سالن سنگنوردی برای ورزشکاران این رشته به منزله چمن فوتبال برای فوتبالیست یا استخر شنا برای ورزشکاران رشته های آبی و غیره است، این در حالی است که تعداد سنگنوردان شهرستان در مسابقات استانی از تعداد کل سنگنوردان استان هم بیشتر بوده و اما گچساران یک سالن سنگنوردی هم ندارد.

سنگنوردی در حالت سکون و سکوت

جوانان با استعداد و علاقه مند بسیاری درگچساران در این رشته پر هیجان و المپیکی مشغول فعالیت هستند،اما متاسفانه  مکان تمرین برای این قشر از جامعه پیش بینی نشده است که این موضوع بارها و بارها از طرف بنده به عنوان مسئول باشگاه زاگرس و نیز مسئول بخش فنی و سنگنوردی هیئت کوهنوردی شهرستان مطرح شده است و بارها هم به متولیان امر درخواست کرده ایم اما بدون دریافت هیچ جوابی از سوی این عزیزان،همچنان  سنگنوردی شهرستان در حالت سکون و سکوت ناخوشایندی باقی مانده است.

همچنان منتظر یاری مسئولین هستیم

اما اینبار هم منتظر جواب و یاری مسئولین خواهیم ماند که در صورت نگرفتن جواب و تکرار نادیده گرفتن ها وبی توجهی ها،این مسئله را عمدی و از روی غرض برداشت خواهیم کرد، هرچند در نهایت و با جدیت به کار خود ادامه خواهیم داد و اینبار بدون داشتن کوچیکترین انتظاری چه از طرف این عزیزان نسبت ما و چه ما نسبت به آنها.

بنابراین چه بسا که تا به امروز باشگاه کوهنوردی زاگرس در هیچ زمینه ای مورد لطف هیچ مقام مسئولی قرار نگرفته است و خدمات این باشگاه در عرصه کوهنوردی و سنگنوردی و امداد کوهستان شهرستان بر هیچ کسی هم پوشیده نیست.

آقای تاجگردون!این مسئله شخصی نیست

اما جناب تاجگردون بدانید که کمک شما به ساخت دیواره سنگنوردی در شهرستان های باشت و گچساران خدمت بزرگ و زود بازدهی خواهد بود که در آینده نه چندان دور جوابش را با افتخار تمام حس خواهید کرد ،اما بدانید که این مسئله شخصی نیست بلکه نیازی است که بر حسب وظیفه از طرف بنده و به نیابت از دیگر ورزشکاران این رشته باید عرض می شد و اگر هم نبود بنده در بخش سنگنوردی کمکی به احداث سالن سنگنوردی این شهرستان می کند با کمال میل هم می پذیرم.

همچنان که از بخش امداد و کوهستان هلال احمر شهرستان بعد از چهارده سال فعالیت مجبور به خروج گشتم به امید پیشرفتی که شاید بنده جلوگیر آن بوده ام و می توانید نتیجه این کناره گیری را مورد بررسی هم قرار دهید.(دستگیری گر برای خلق باشد/خلق را رندانه یاری رسان خواهد نمود)با تشکر فراوان.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها