نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. مرداد 1398 - 12:03
مسئول دفتر امام جمعه گچساران:فرد مورد نظر با عصبانیت و لحنی توهین آمیز گفته که امام جمعه فقط می تواند سخنرانی کنند!!!و بعد هم این شخص در شبکه های اجتماعی و با گذاشتن پُستی جنجالی به این موضوع با بدترین شکل دامن زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حسن محسنی نژاد ؛مسئول دفتر امام جمعه گچساران در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی در واکنش به اظهارات جنجالی یکی از هنرمندان این شهرستان درشبکه های اجتماعی،گفت:اصل این موضوع که در شبکه های مجازی در حال انتشار است یک دروغ است و این شخص به نوعی به امام جمعه محترم این شهرستان تهمت زده است.

 وی افزود:این فرد چند روز پیش به دفتر امام جمعه مراجعه می کند و عنوان می کند که نامه ای دارم با این موضوع که منزلم در آتش سوخته است و تقاضای کمک دارم،بنده نیز محترمانه درجواب وی گفتم  که اینجا متاسفانه چیزی برای کمک نداریم که باید بروید کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی،چرا که ما هم نهایتا برای همین نهادها نامه می دهیم.

محسنی نژاد اظهارکرد:درحالی که این شخص در جواب گفت که می خواهم نزد امام جمعه بروم!، که بازهم درجوابشان نیزعرض کردم که شخص امام جمعه فعلا در دفترشان حضور ندارند، و اگر امام جمعه هم چیزی(پولی) دراین زمینه داشته باشند در اختیار بنده بود که مسئول دفتر ایشان هستم،اگر چه  محض ورود وی عرض کردم که موضوع نامه تان همین مطلب است؟ که تایید کرد و بنده هم درادامه نیازی به خواندن نامه ندیدم.

وی درادامه افزود:در این حال فرد مورد نظر با عصبانیت و با لحنی توهین آمیز پاسخ داد که امام جمعه فقط می تواند سخنرانی کنند!!!و بعد هم این شخص در شبکه های اجتماعی و با گذاشتن پُستی جنجالی به این موضوع با بدترین شکل دامن زد.

مسئول دفتر امام جمعه اظهارکرد:متاسفانه این فرد بازهم طوری در شبکه های اجتماعی، اینگونه مطرح کرده است که بارها از دفتر امام جمعه تماس گرفته و نیز التماس کرده اند که هر کاری خواستی برایتان انجام می دهیم و شخص مسئول دفتر را نیز اخراج کرده ایم.

محسنی نژاد تصریح کرد:آیا این توهین به شخص امام جمعه یک شهرستان نیست،برخی ها هم در واکنش به این موضوع در شبکه های اجتماعی هم به شخص امام جمعه شهرستان توهین و هم به نظام و انقلاب توهین کردند و نیز از خانی که نظام آنرا اعدام کرده است حمایت کردند ،باور کنید خیلی ها باید بدانند که هیچ نوع پولی از تهران،از شیراز،از قم، از دولت، از ملت و از جاهای دیگر در اختیار امام جمعه قرار نمی گیرد.

وی تصریح کرد:بنده به قصد قربت و با یک هزینه اندک در این دفتر فعالیت می کنم و تا جایی که اطلاع هم دارم امام جمعه شهرستان بسیار از نظر مالی هم در فشار هستند ،چرا که حوزه علمیه گچساران از نظر مالی، نیازمندترین حوزه علمیه کشور است به این دلیل که نه حامی دولتی وجود دارد و  در بحث اجرایی حوزه هم مشکلات بسیاری وجود دارد.

مسئول دفتر امام جمعه گچساران گفت:مگر امام جمعه کارش پول دادن است و چه دلیلی دارد این شخص اینگونه توهین کند و به خودش اجازه دهد و اینگونه این جایگاه را مورد هجمه و توهین قرار دهد، و متاسفانه خیلی ها هم بدون اینکه از خدا بترسند و واقعیت را به روشنی جویا شوند به این موضوعات در فضای مجازی دامن می زنند و توهین ها می کنند، از نهادهای مسئول تقاضا دارم اجازه ندهند که هر کسی هرطور که دلش بخواهد با بی مبالاتی در فضای مجازی شائبه ایجاد کند.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

اخی به ساخت امام جمعه برخورده؟؟ مگه دروغ میگه اقای مرادی به جز سخنرانی چیکار کرده؟/ از استخدام های فله ای حرف زده یا پارتی بازی توی ادارات؟/ دقیقا جز سخنرانی برای مردم این شهر چیکار کرد؟؟ دقیقا چه دردی از مردمو درمان کرد؟؟؟ امام جمعه تبریز و شیراز و کرج و اهوازو ... ببینید نشون بدید چیکار میکنند چطوری به مردمشون خدمت میکنند ولی توی گچساران چی؟؟ هر چند میدونم این کامنت هم تایید نمیشه چون متاسفانه سانسورچی هستند همه در جواب ریس دفترش بگم ببخشید عزیزم که نقد شد به شما برخورداااااااا دردی از مردم که درمان نمیکنید به زخمشونم نمک نزنید

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها