نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. ارديبهشت 1398 - 7:20
طبق شنیده ها بودجه‌ورزش امسال نسبت به سال ۹۶ باز هم چهل‌درصد کمتر شده و معلوم نیست این تفکر غیره ورزشی تا کی‌قرار است در وزارت نفت تداوم داشته باشد!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سلیمانی-سال‌۹۸ در ورزش نفت وگازگچساران سال سختی خواهد بود‌! و با اوضاع ‌کنونی وزارت نفت و تفکر ضدورزشی این وزارت خانه شنیده می شود که‌ اعتبارات ورزشی امسال هم نسبت به سال گذشته کمترشده وباشگاه نفت و گاز گچساران باید قید تیمداری در بسیاری از رشته های خود را بزند !.

حال اگر‌این شنیده ها واقعیت داشته باشد به جرئت‌حداکثر در یکی‌دو رشته آن هم می توان در سطح پایین تیمداری کرد! وبه عبارتی باید‌فاتحه ورزش قهرمانی در شرکت‌نفت و گاز‌گچساران را خواند!.

‌ اگر‌این شرکت بتواند مسابقاتی در سطح کارکنان خود برگذار و جوایزی به آنها بدهد باید مدیران شرکت بر خود‌ ببالند!‌چون طبق شنیده ها بودجه‌ورزش امسال نسبت به سال ۹۶ باز هم چهل‌درصد کمتر شده و معلوم نیست این تفکر غیره ورزشی تا کی‌قرار است در وزارت نفت تداوم داشته باشد!.

‌ مدیران مناطق نفتخیز جنوب‌و حتی‌استانداران خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد ونمایندگان این دو استان در مجلس شورای اسلامی باید باجدیت در این موضوع ورود کنند !چون همانطوری که در گذشته هم یادآور شدیم ورزش در این مناطق تنها سرگرمی مردم و جوانان این مناطق به شمار می رود وبه عباراتی با این تفکر‌حاکم بر وزارت نفت تنها سرگرمی جوانان و مردم این شهر از آنان گرفته خواهدشد!.

 این سوال مطرح می شود که این جوانان در جامعه با چه چالش هایی روبرو هستند؟ و چه‌کسی در وزارت نفت جوابگوی عدم حضور جوانان در میادین ورزشی خواهد بود؟ آیا نمی توان با صرفه جوئی در گوشه ای از هزینه های وزارت نفت و سوق دادن آن به امر ورزش کمک شایانی به نشاط کارکنان و فرزندان آنها کرد؟.

آیا اگر فرزندان این کارکنان به جای خیابان ها در محیط های ورزشی سرگرم باشند والدین آنها در محیط کاری با آرامش‌ بیشتری خدمت نمی کنند؟‌ ولپ کلام ایا ورزش و فلسفه آن برای مسئولان وزارت نفت فقط در شعارها است یا اعتقاد قلبی دارند؟‌.

در این بین تکلیف صدها نفردست اندر کار خبره ورزشی مناطق نفتخیز جنوب چه می شود؟وبا توجه به هزینه های بسیاری که برای آموزش این گروه متحمل شدیم الان این جماعت باید داشته های خود رابه کجا ببرند و چه کسی در وزارت نفت پاسخگوی سالهای از دست رفته آنها  در ورزش این‌وزارت خانه است ؟.

آیا این نسل حاضرندفرزندان خود را به ورزش کردن تشویق کنند؟براستی چه کسی قرار است پاسخگوی این سوالات جامعه ورزش این شهرستان باشد؟.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها