نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. فروردين 1398 - 12:16
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:دومین محموله(امدادای) کمک‌های مردم شهرستان گچساران به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امسال و با شروع نوروز، در بیشتر شهرهای کشورمان شاهد بارش های فراوان و در پی آن جاری شدن سیل بودیم که این سیل عظیم در برخی از مناطق کشورمان مردم را گرفتار کرده و این درحالی است که جاری شدن سیل در استان های مازندران،گلستان، لرستان،خوزستان و … خسارت های زیادی را وارد کرده و متاسفانه برخی از هموطنانمان نیز جانشان را از دست دادند.

همزمان با امدادرسانی نهادهای یاری رسان همچون نیروهای مسلح،هلال احمر،کمیته امداد و ... مردم نیز با حضور باشکوه اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرده تا مقداری از گرفتاری و رنج مردم گرفتار در سیل بکاهد که در همین راستا ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران نیز به جهت یاری رساندن به مردمان سیل زده کشورمان و ارسال کمک های امدادی،غذایی و زیستی به مناطق سیل زده، در این شهرستان پیشگام بوده است.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این خصوص گفت:مردم نیکوکار گچساران از همان روز‌های نخست گرفتاری هم‌ میهنانشان در بحران سیل و آب‌گرفتگی مناطق سیل زده، برای یاری آنها با جدیت به میدان آمدند و هم با برپایی موکب ها در مناطق سیل زده و هم با ارسال کمک های مردمی در این امر بزرگ سهیم بوده اند.

وی افزود:دومین محموله کمک های مردمی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران هم به مناطق سیل زده کشورمان ارسال شد که این محموله بیشتر در بحث ابزارهای امدادی همچون بیل،فرغون،گونی و دیگر ابزارآلات از این قبیل است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به ارسال اولین محموله کمک های مردمی این شهرستان به مناطق سیل زده اظهارکرد: از جمله این کمک رسانی‌ها می‌توان به تهیه آب معدنی، مواد غذایی، پوشاک ،پتو واقلام بهداشتی اشاره کرد که جهت کمک رسانی به هموطنانمان درمناطق سیل زده ارسال شده‌اند.

نورایی نسب تصریح کرد: جمع آوری کمک ‌های مردم انقلابی گچساران همچنان ادامه دارد و دیگر محموله های کمک های مردمی نیز در روزهای آینده آماده ارسال به مناطق سیل ‌زده خواهند شد.

گفتنی است بارش‌های فروردین ماه ۹۸ باعث وقوع سیلاب در برخی استان‌ها و بروز خسارت در برخی شهر‌های استان های گلستان، لرستان و خوزستان شد و شرایطی بحرانی ایجاد کرد که در این مدت همه دستگاه‌ها و مردم خیر کهگیلویه و بویراحمد نیز در قالب دستگاه‌های مختلف و مالی به مردم سیل زده کشورمان در حال کمک رسانی هستند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها