نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. بهمن 1397 - 14:14
یادمان 31شهید شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران به همراه جشن بازنشستگی 4شهید این شرکت با حضورمدیرعامل منابع انسانی مناطق نفتخیزجنوب،خانواده های معظم شهداء و جمعی از مسئولین در سالن آموزش شرکت نفت و گاز گچساران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ظهرامروز همزمان با دهه مبارک فجر، آیین رونمایی از یادمان 31شهید شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران به همراه جشن بازنشستگی 4شهید والامقام این شرکت با حضور مدیرعامل منابع انسانی مناطق نفتخیزجنوب،مدیرحقوقی مناطق نفتخیز جنوب،خانواده های معظم شهداء و جمعی از مسئولان در سالن آموزش این شرکت برگزار شد.

در این آیین از از خانواده های چهارشهید والامقاوم "موسی ولی پور ارخلو"،"عبدالکریم گرجی زاده"،"جواد گناوه"و"محمد تیموری ارخلو"که درسال جاری به درجه بازنشستگی درشرکت نفت و گازگچساران نائل آمدند،تجلیل شد.

 هوشنگ صیدالی،مدیرعامل شرکت نفت و گازگچساران دراین آیین تصریح کرد:امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب استوارتر از همیشه به راهش ادامه می‌دهدو گچساران مفتخر است که قبل از انقلاب و بعد از انقلاب هم شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی افزود:کارکنان شرکت نفت قبل از پیروزی انقلاب با بستن شیرهای نفت و پس ازانقلاب نیز در دوران دفاع مقدس و دوران سخت بازسازی همواره حضور فعال داشته اند.

مدیرعامل شرکت نفت و گازگچساران درادامه  اظهارکرد: تقدیم 31 شهید به نظام اسلامی از افتخارات بزرگ شرکت نفت و گاز گچساران به شمار می رود که از این تعداد 17 شهید در عملیات جنگی، 13 شهید در بمباران تاسیسات نفتی و یک شهید با اقدام تروریستی دشمن نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

صیدالی گفت: شرکت نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت درکشور  روزانه 630 هزار بشکه نفت صادر می‌کند ،کارکنان این شرکت نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌انددرحالی که در زمان طاغوت شرکت نفت توسط مستشاران خارجی و بیگانگان اداره می‌شد و در آن دوران از فروش نفت تنها یک درصد سهم مردم کشورمان می‌شد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها