نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. بهمن 1397 - 19:16
این کارخانه یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در شهرستان کهگیلویه محسوب می شود که سهم عمده ای در اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری در این شهرستان دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ساخت طرح بزرگ تولید آجر و سفال دهدشت دی ماه سال 1388با مشـارکت بانک صنعت و معـدن در استان کهگیلویه و بویراحمد و در یکی از مناطق توسعه نیافته شهرستان کهگیلویه آغاز شد  اما به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران بعد از 7 سال به همت و تلاش مهندسان و کارگران ایرانی مرداد ماه95 افتتاح شد .

این کارخانه در زمینی به مساحت 230 هزار مترمربع با سرمایه گذاری ارزی به مبلغ 10 میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی به مبلغ 250 میلیارد ریال ساخته شده است.خط اول تولید این کارخانه با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا مرداد 95 با ظرفیت تولید 150 هزار تن آجر و سفال در سال راه اندازی و خط دوم تولید نیز در تابستان امسال نیز با ظرفیت تولید یک هزارتن در روز به بهره برداری رسید .

این کارخانه یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در شهرستان کهگیلویه محسوب می شود که سهم عمده ای در اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری در شهرستان دارد و بیش از یکصد نفر دراین کارخانه مشغول بکار هستند.

کارخانه تمام اتوماتیک آجر و سفال دهدشت بزرگترین تولید کننده آجر و سفال در کشور است که با بهره گیری از معادن ممتاز شیل منطقه ،تجهیزات پیشرفته و همچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به صورت کاملا مکانیزه با خشک کن صنعتی، کوره پخت تونلی و مجهز به آزمایشگاه با بهره گیری از آخرین لوازم و تجهیزات مورد نیاز راه اندازی شده است.

 
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها