نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. مرداد 1397 - 8:12
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران جهت حضور هرچه قدرتمندتر در فصل جدید رقابت های لیگ دو فوتبال کشور اینروزها در یک فضای آرام و بدون از حاشیه در حال جذب بازیکن و آماده سازی برای فصل جدید است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، نیمکت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که فصل گذشته با سرمربی بومی خود(بهمن فرازمند)، تنها در گام آخر کم آورد و با شکست مقابل استقلال جنوب تهران در ضربات پنالتی ،از صعود به لیگ آزادگان بازماند، این روزها هدایتش را به "علی نیکبخت" سرمربی ناموفق فصل پیش شهرداری بندرعباس داده است.

اتفاقى كه ابتدا برخی هواداران گچسارانى را بشدت ناراحت كرد چرا که آنها معتقدبودندکه با سرمربی بومی خود نتایج قابل قبولی در فصل گذشته کسب کردند و مى توانستند كار ناتمام فصل 96-97 را اینبار تكميل كنند.

هرچند سرمربی ناموفق فصل پیش شهرداری بندرعباس با وجود صرف هزینه های گزاف دراین تیم ،نتوانسته بودتیمش را به لیگ یک برساند و ضعيف ترين نتایج در بين تيم هاى دور نهايى فصل گذشته را كسب كرد،اما درنهایت جاى فرازمندنفتی ها را گرفت.

با شروع تمرینات فصل جدید ابوالحسن غلامی ،رئيس ورزش قهرمانی شرکت نفت وگاز گچساران که در چند سال گذشته مدیریت تیم را به صورت مستقیم برعهده داشت از سِمت خود استعفا می دهد و فرهاد جعفری مدیر منابع انسانی این شرکت همچون فصل گذشته در رٱس امور قرار گرفت و تمامی فعل و انفعالات این باشگاه درسال جاری نیز زیر نظر وی در حال انجام است .

هرچند فصل پیش با وجود اختلافات شدید بین مدیران باشگاه نفت و گازگچساران، بازهم از آن به عنوان اختلاف سلیقه یاد می کردند، در حالی که بیشتر هواداران و ورزش دوستان گچسارانی ازعمق اختلافات اطلاع داشتند و شاید بتوان گفت که مهمترین عامل صعود نكردن نفت و گاز به لیگ یک بعد از بدشانسی در ضربات پنالتی ،همین اختلافات موجود در باشگاه بود .

  

این درحالی است که فرهاد جعفری ،مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران دراین خصوص می گوید: پس از بررسی چندین گزینه برتر سرمربیگری لیگ فوتبال ایران در نهایت با "علی نیکبخت"برای هدایت تیم فوتبال بزرگسالان به توافق رسیدیم.

وی می افزاید: هدف اصلی باشگاه نفت و گاز گچساران کسب نتایج درخشان و صعود به لیگ دسته اول است که همه امکانات باشگاه را برای موفقیت این تیم آماده کرده ایم و انتظارمان از سرمربی جدید این تیم تنها صعود به لیگ یک است.

جعفری تصریح می کند: این تیم متعلق به مردم گچساران و برای ایجاد شور و نشاط در جوانان راه اندازی و حمایت می شود و نیاز به حمایت و همدلی همه مردم ، علاقمندان و هواداران فوتبال دارد.

این درحالی است که هواداران گچسارانی به گفته سعید فتاحی رئيس كميته مسابقات سازمان ليگ یکی از با اخلاق ترین هواداران فوتبال ایران بودند که انتظار می رود در فصل جدید با صبر بیشتر و یک دل و یک صدا فقط به فکر موفقیت تیم فوتبالشان باشند و از هر حرکتی که به منافع باشگاه لطمه وارد می کند، دوری کنند .

اگرچه همدلی همه مدیران ،هواداران،مربیان و بازیکنان در فصل جدید و صعود مقتدرانه به لیگ یک که آرزوی همه اهالی ورزش کهگیلویه و بویراحمد است بدون شک باعث رشد و شکوفایی بازیکنان مستعد بومی در فوتبال کشور خواهد شد .

با همه این تفاسیر،امیدواریم در فصل جدیدرقابت های لیگ دو فوتبال کشور  همه مدیران ورزشی و فوتبالی استان و شهرستان دست در دست هم دهند و با کنار گذاشتن اختلافات یک تیم مقتدر و منسجم را وارد مسابقات کنند تا تنها نماینده کهگیلویه و بویراحمد بدون اما و اگر به طور مستقیم به لیگ آزادگان صعود کند.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها