نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. تير 1397 - 7:40
حال باید پرسید مسئولینی که خود داعیه دار حمایت از محرومین و مستضعفین هستند و خود از میان این مردم و پشتوانه این انقلاب طلایه دار مسند مسئولیت شدند چرا این مردم را فراموش کرده اند؟!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اردوهای جهادی در کهگیلویه و بویراحمد پیشینه طویلی دارد و چندین سال است که دانشجویان از دانشگاه‌های سراسر استان برای محرومیت‌زدایی مادی و معنوی، همچون پرستوهایی مهاجر رسم هجرت می‌آموزند وفارغ از ملاحظات مالی خود را وقف محرومان و مستضعفین این دیار زرخیزمی کنند.

تاکنون نیز ابعاد اقدامات برجسته آنان با دست های واقعا خالی و با جلب حمایت های خیرین و نهادهای انقلابی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد گسترش یافته است و ایام تعطیل که می شود مردمان مناطق  محروم باز هم چشم انتظار بازگشت این پرستوها هستند.

همان دانشجویانی که فرسخ ها آن طرف تر مشغول کلاس درس ،بحث ، فضای مجازی ،تفریح ها ،امکانات مدرن و ... هستند؛ اما وقتی قدم به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد می گذارند با کمترین امکانات بسر می برند و هیچ گلایه ای هم از کمبودها ندارند.

دانشجویان بی ریایی که تعطیلات تابستانی خود را رها کرده و آمده اند کنار دست استادگچ کار،برای مرمت خانه های محرومان دوغاب درست می کنند یا دانشجویانی که قدم به این دیار محرومین گذاشته اند و با دستان لطیف و آفتاب نخورده خود ساعت ها زیر گرمای خورشید بیل می زنند و شبها هم کلاس قرآن و تقویتی برای بچه های روستا برگزارمی کنند.

امسال هم گروه جهادی شهید جهان نژادیان دانشگاه پیام نورگچساران همچون گذشته پای کار آمده اند تا باری دیگر پرچم جهاد را برافرازند و برای یاری محرومان روستای "ده تل سربیشه" تمام تلاش خود را به کار گیرند.

این فعالیت دانشجویان جهادگر که در امر سازندگی، فرهنگی و آموزشی برای مردمان روستاهای محروم استان کار می کنند، یک کاربسیار ارزشمند و قابل ستایش و تقدیر است اما به نوعی نَفس حضور یک مسئول یا یک نماینده مجلس در روستاهای دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد، به مردم این مناطق دلگرمی و روحیه خواهد داد.


باید توجه داشت که حضور مسئولین درکنار جهادگران بسیجی درمناطق محروم باعث امیدواری مردم به نظام و انقلاب می شود و مردم با دیدن برخی مسئولین درکنارگروه های جهادی احساس می کنند که نظام به فکر آنها است و این باعث دلگرمی و قوت قلبی برای روستانشینان و محرومان این دیار خواهدبود.

درحالی که یک هفته از حضور جهادگران دانشجو در روستای "ده تل سربیشه" از توابع شهرستان کهگیلویه می گذرد و باتوجه به درخواست های مردمی و نامه نگاری های چند هفته قبل این گروه جهادی با نماینده شهرستان کهگیلویه مبنی بر حضور در این منطقه محروم و حداقل شنیدن درد دلهای مردم مستضعف،اما همچنان چشمان خندان کودکان این دیار محروم منتظر حضور"عدل هاشمی پور" به دیارشان است.

حال باید پرسید مسئولینی که خود داعیه دار حمایت از محرومین و مستضعفین هستند و خود از میان این مردم و پشتوانه این انقلاب طلایه دار مسند مسئولیت شدند، حال چرا امروز این مردمان را فراموش کرده اند؟!...

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها