نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. خرداد 1397 - 0:00
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درمرحله پلی آف، با شکست درضربات پنالتی مقابل استقلال جنوب تهران از راهیابی به لیگ دسته یک فوتبال بازماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پس از برگزاری بازی نخست پلی آف صعود به لیگ دسته اول که با تساوی یک بریک بین تیم های نفت و گاز گچساران و استقلال جنوب تهران در ورزشگاه شهدای نفت انجام شد پس از گذشت یک هفته امشب بازی برگشت در تهران و در ورزشگاه دستگردی برگزار شد و پس از تساوی یک بریک در وقت قانونی و وقت های اضافه، این شاگردان "فرهاد کاظمی" بودند که موفق شدند در ضربات پنالتی با نتیجه4بر3پیروز و لیگ یکی شوند.

تیم نفت و گاز گچساران دراین دیدار از ابتدا با ترکیب آرمان فرهمندیان ، وحید خشتان ، بهزاد داوودی ، وحید ارمی ، علی حدادی فر ، شاهین توکلی ، مرتضی حیدری ، سجاد عباسی ، سعید بحر کاظمی ، رضا قیالی و حکیم حزبایی پور با سرمربی گری "بهمن فرازمند" به میدان مسابقه گام نهادند.

در ترکیب استقلال جنوب تهران نیز میلاد تولایی ، محمد برجلو ، امید قربانی ، رامین عباسی ، بهنام عسگرخانی ، افشین اسماعیل زاده ، حمیدرضا حاج حسن ، مسعود روزبهانی ، سید محمد ابوترابی ، احمد کیا و وحید نعمتی  با سرمربی گری "فرهاد کاظمی" وارد زمین مسابقه شدند.

در دقیقه 75این دیدار استقلالی ها موفق شدند گل برتری را به ثمر برسانند تا در یک قدمی لیگ یک قرار گیرد اما گل "محمد رضا ظاهری" در دقایق پایانی(90+2) مسابقه نقشه های "فرهاد کاظمی" را نقش بر آب کرد تا بازی در 30دقیقه وقت های اضافه دنبال شود. 

در 30دقیقه وقت های اضافه نیز دو تیم بازی با احتیاط کامل را در دستور کار قرار دارند تا بازی در 120دقیقه نفسگیر نیز برنده نداشته باشد تا ضیافت پنالتی ها سرنوشت سومین تیم لیگ دوفوتبال که راهی لیگ دسته اول می شود را تعیین کند.

در ضربات پنالتی این استقلال جنوب تهران بود که با نتیجه4 بر3 پیروزمسابقه شد تا سومین تیم در فصل 97-96باشد که راهی مسابقات لیگ دسته اول می شود.پیش از این نیز تیم های شاهین شهرداری بوشهر و اروند خرمشهر به طور مستقیم به لیگ یک صعود کرده بودند.

از نکات قابل توجه دراین دیدار حضورغلامرضا تاجگردون ،رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس، سعید فتاحی ،مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ،،فرماندارگچساران وجمعی از مسئولان و مدیران ارشد شرکت نفت و گاز گچساران در ورزشگاه دستگردی تهران بود که از نزدیک شاهد تقابل حساس این دو تیم بودند.

گفتنی است بهمن فرازمند سرمربی نفت و گاز گچساران در دقایق پایانی این بازی توسط داور مسابقه از کنار زمین اخراج شد.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها