نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1396 - 11:48
امروز در سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گچسارانی‌های ولایتمدار همانند هر سال به خیابان‌ها آمدند تا پیروزی انقلاب اسلامی را با مشت‌های گره کرده جشن گرفته و به جهانیان مخابره کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تجمع ساکنان دیاربام نفت ایران از همان ساعات نخستین راهپیمایی با در دست داشتن پارچه‌نوشته ها، پلاکاردها و عکس‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران پیش از آغاز راهپیمایی پرشور 22 بهمن نشان از شوق و اشتیاق مردم بام نفتی ایران به انقلاب بود.

در راهپیمایی امسال 22 بهمن گچساران، اقشار مختلف مردم و مسئولان از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان، زنان و مردان، سالمندان، اصناف، روحانیون، دانشجویان، دانش‌آموزان و مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان حضور داشتند و بار دیگر بیعت خود را پس از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با امام راحل، انقلاب و مقام ولایت اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی از هر قشر و طیف سیاسی با سر دادن شعارهایی علیه دنیای استکبار و کشورهای غاصب، نابودی نظام کفر و طاغوت و سلطه را فریاد می‌زنند. مردم ولایتمدار گچساران با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه جواب دندان شكنی به تهدیدات دشمنان نظام و انقلاب دادند و بار دیگر دین خود را به آرمان های انقلاب ادا كردند.

حضور عشایر غیور و همیشه در صحنه سرزمین بام نفت ایران با لباس‌های سنتی و اصیل عشایر مختلف از جمله لر و ترک جلوه‌ای خاص به همایش دشمن‌شکن 22 بهمن گچساران داده بود، عشایری که همیشه در صف نخست دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف انقلاب هستند.

در طول مسیر راهپیمایی ساکنان قلب تپنده نفت ایران، دلیران سرزمین عشق و وفاداری به انقلاب با در دست داشتن پلاکاردهای ضد استکباری و شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی انزجار قلبی خود را از آمریکا و صهیونیست جنایتکار اعلام کردند.

پیر و جوان، زن و مرد، با در دست داشتن پلاكاردهایی به مضامین، «انقلاب انفجار نور بود»، «22 بهمن ماه یوم‌الله است»،‌ «ای رهبر آزاده ، آماده‌ایم، آماده» و همچنین پرچم‌های سه رنگ جهوری اسلامی ایران، پیام استكبار ستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

گچسارانی‌‌های همیشه در صحنه با حضور کم‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن به فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لبیکی مجدد گفتند.

مسئولان گچسارانی از جمله روحانیون، فرهنگیان،دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، ائمه جمعه، مدیران، مقام‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیجیان سلحشور، اعضای شورای شهرو دیگر مسئولان حضوری یکپارچه و چشمگیر در این راهپیمایی داشتند.

گچسارانی‌های همیشه در صحنه مسیرمیدان امام(ره)تا بوستان شهدای گمنام این شهر را راهپیمایی کردند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، « امروز روز آزادی است جای شهدا خالی است» و «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای» هم‌صدا با هم و هم‌صدا با ملت ایران اسلامی به جهانیان تأکید کردند که «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»

سرود همگانی انقلاب نیز در پایان این مراسم توسط دانش‌آموزان مدارس گچساران اجرا شد که این اقدام شور و حال خاصی به تجمع دربوستان شهدای گمنام داد.

به آتش کشیدن پرچم آمریکای جنایت کار از دیگر برنامه های خاص این راهپیمایی بزرگ در گچساران بود. این مراسم باشكوه با قرائت قطعنامه ای كه پس از قرائت هر بند آن راهپیمایان با صدای تكبیر آن را مورد تایید قرار می دادند به پایان رسید.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها