نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. خرداد 1396 - 14:56
جوانان گچسارانی ضمن تبریک سالروز آغاز رهبری آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به تمامی مسلمین جهان می گویند:تا آخرین نفس، فدایی ولایت باقی خواهیم ماند و گوش به فرمان مقتدای خویش آماده جانفشانی برای حفظ میراث بزرگ امام (ره) و آرمان های شهدای والامقام انقلاب اسلامی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،خرداد ماه سال 68 یکی از اندوه بارترین و در عین حال یکی از پر شکوه ترین ایامی است که ملت مسلمان ایران در طول سال های پس از پیروزی انقلاب به خود دیده است. در این ماه از یک سو رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ملکوت اعلی پیوستند و عالمی را در غم ارتحال خود سوگوار کردند و از سوی دیگر، بزرگ مردی از سلاله پاک پیامبر گرامی اسلام به رهبری و زعامت عظیم ترین انقلاب تاریخ معاصر جهان برگزیده شد. این دو حادثه، موجب شد تا خرداد ماه برای همیشه از یک جایگاه خاصی در تاریخ ایران اسلامی برخوردار شود.

پس از رحلت امام خمینی(ره) مجلس خبرگان رهبری جلسه فوق العاده ای را پیش از تدفین امام و در ۱۴ خرداد ۶۸ برگزار کرد و پس از قرائت وصيتنامه امام خمينى توسط حضرت آيت الله خامنه اى كه دو ساعت و نيم طول كشيد  بحث و تبادل نظر براى تعيين جانشينى امام خمينى و رهبر انقلاب اسلامى آغاز شد و پس از چندين ساعت سرانجام حضرت آيت الله خامنه اى ( رئيس جمهور وقت ) كه خود از شاگردان امام خمينى (ره) و از چهره هاى درخشان انقلاب اسلامى و از ياوران قيام 15 خرداد بود و در تمام دوران نهضت امام در همه فراز و نشيب ها در جمع ديگر ياوران انقلاب جانبازى كرده بود ، به اتفاق آرا براى اين رسالت خطير برگزيده شدند ودر اطلاعیه ای رهبری ایشان از صدا و سیما اعلام شد.

به همین مناسبت و درسالروز آغاز رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در بیست و هشت سال گذشته که انقلاب اسلامی را به سلامت از دل توفان های سخت عبور داده اند به میان جوانان خوب گچسارانی آمدیم تا در گفت و گویی خواندنی نظراتشان را در این خصوص جویا شویم.

صادق یکی از جوانان پویا و فعال گچسارانی است که حضوری موثر در برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی این شهر را دارد،وی در این خصوص می گوید:با پیروزی انقلاب و نهضت امام خمینی (ره)پایه های جور و ستم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به لرزه در آمد و بساط زورمداری و زورگویی حکومت کفربرچیده شد.

وی می افزاید:در 14خردماه 68دشمنان با شنیدن خبر رحلت جانگداز حضرت امام(ره) در خیال خام خود این انقلاب نوپای اسلامی را تمام شده فرض می کردند که بازهم بتوانند به سلطه و خوی استکباری خود ادامه دهنداما وقتی امامی دیگر از تبار حسینیان به زعامت و رهبری ملت انتخاب شدند رویایشان کابوس،امیدشان نا امید،خوابشان پریشان و حسرت یک روز جدایی ملت ازرهبری، بردل سیاهشان ماند.

علی درادامه نیز می گوید:پس از ارتحال جانسوز بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران مجلس خبرگان رهبری رسالت الهی و ارزشمند خود را به احسن وجه انجام داد و حضرت آیت الله خامنه(مدظله العالی ) را به عنوان رهبر انقلاب اسلامی برگزید که تمام دنیا بر درستی رهبری ایشان اعتراف کرده اند.

 این جوان ورزشکار ادامه می دهد: در حقیقت راه و اندیشه های ناب امام(ره) در وجود رهبری آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) تداوم یافته و به نوعی بیمه شده است که هرچه زمان می‌گذرد نه تنها دوستان و علاقه‌مندان انقلاب اسلامی در سراسر دنیا که حتی دشمنان ملت نیز به این حقیقت بزرگ اعتراف کرده اند.

فرهاد یکی دیگر از جوانان گچسارانی است که در ادامه با ما همراه می شود، وی معتقد است:امروز احیای اسلام ناب محمدی(ص)، عزت و اقتدار نظام اسلامی به برکت انقلاب امام (ره) است  وانتخاب امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از سوی خبرگان به رهبری نظام و انقلاب اسلامی پس از ارتحال ملکوتی امام (ره) تسکینی برای ملت بزرگ ایران بود.

وی می گوید: ایشان به درستی جانشین بر حق حضرت امام(ره) شده اند و به یقین رهبری حضرت آیت الله خامنه ای نعمتی است بس بزرگ که از سوی خداوند متعال بر مسلمین جهان اعطاء شده و وقتی ایشان اینگونه رهبری می‌کنند و برای ما عظمت،عزت ، اقتدار و امنیت به ارمغان می‌آورند باید از جانمان برای ایشان مایه بگذاریم.

احمد یکی دیگر از جوانان گچسارانی است که اینچنین می افزاید:دوران زعامت رهبری انقلاب اسلامی توسط آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) دوران تثبیت و بلکه صدور انقلاب اسلامی به کشورهای عدالتخواه و آزادی‌خواه جهان است و امروز ملت بزرگ ایران به رهبری ایشان به عنوان یک نظام اسلامی یکپارچه،قدرتمندو منسجم شناخته می‌شوند و دنیا برای عظمت این ملت حساب ویژه ای باز کرده است.

حسین نیز در این خصوص اینچنین بیان می کند: غم جانگداز ارتحال معمار کبیر انقلاب تنها با نام امام خامنه ای (مدظله العالی) التیام یافت و دل و دیده دلسوزان و شیفتگان انقلاب و نظام مقدس اسلامی تنها با انتخاب رهبری روشن و منور شد.

وی معتقد است اگر چه دوران رهبری امام (ره) با هجمه ها،حمله ها،حوادث ، اتفاقات و سختی های بسیاری همراه بود ، امروز رهبری امام خامنه ای(مدظله‌العالی) که همزمان با عصر بیداری اسلامی و مبارزه علیه مستکبرین و زورمداران غربی به اوج خود رسیده است و دشمنان و فتنه گران داخلی و خارجی با توطئه ها و ترفندهای مختلف به نبرد با انقلاب اسلامی آمده اند و هر روز استکبار جهانی و بدخواهان نظام بدنبال طراحی نقشه های شوم علیه این ملت هستند، بسی سخت‌تر و دشوارتر به نظر می رسد.

نصرالله در ادامه می گوید:امروزعظمت،صلابت،عزت و اقتدار انقلاب اسلامی بعد از رهبری امام راحل مرهون ایستادگی، شجاعت، تدابیرحکیمانه و هوشمندی های 28 ساله مقام معظم رهبری بوده است.

وی تصریح می کند:پس از رحلت حضرت امام (ره) هرگاه خطری ملت و انقلاب اسلامی را تهدید کرد تدابیر هوشمندانه و حکیمانه مولایمان امام خامنه ای(مدظله العالی) آن را به فرصتی مبدل ساخت و حرکت های مذبوحانه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را در عرصه های اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بر باد فنا دادند.

فرید دیگر جوان گچسارانی ادامه می دهد:امروز مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را قدرتمندانه و حکیمانه در تمامی فراز و فرودها و پیچ و خم های بسیار خطرناک سیاسی و اقتصادی مدیریت و به پیش می برند.

وی ادامه داد:همانگونه که شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از خودگذشتی ها و جانفشانی ها کردند تا ما عزت و امنیت در سایه رهبری و ولایت را بدست بیاوریم ما جوانان گچسارانی اعلام می کنیم  که تا آخرین نفس، فدایی ولایت باقی خواهیم ماند و گوش به فرمان مقتدای خویش آماده جانفشانی برای حفظ میراث بزرگ امام (ره) و آرمان های شهدای والامقام انقلاب اسلامی خواهیم بود.

با این تفاسیر خدمتگزاران دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در این روز به شکرانه این نعمت بی کران الهی، سجده شکر بجا آورند و قدردان این احسان بزرگ ذات احدیت باشند تا به حول وقوه الهی پرچم نهضت حسینی بادستان با کفایت مقام عظمای ولایت به صاحب اصلیش  حضرت مهدی موعود(عج) سپرده شود. انشاء الله

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها