نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. خرداد 1395 - 19:06
فرمانده سپاه ناحیه گچساران خبرداد؛
برگزاری مراسم ویژ ه ارتحال امام (ره) در گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: مراسم ویژه ارتحال امام خمینی(ره)، 14 خرداد در مسجد شهیدان گچساران برگزار خواهد شد.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران برگزاری مراسم‌های ارتحال امام (ره) را مهم و ضروری دانست و افزود: امام راحل عمر و زندگی خود را صرف حفظ دین اسلام و پاسداری از انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی و حفظ انقلاب از انحرافات بعد از تشکیل کاری بسیار سخت بود که امام راحل با حمایت و تبعیت مردم با توکل به خدا به این مهم دست یافت.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: امروز ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به یکی از کشورهای مهم و قدرتمند جهان تبدیل شده که این مهم مرهون تلاش‌های هوشمندانه امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا است.

انصاری با بیان اینکه آرمان‌های امام راحل باید حفظ و صیانت شود، عنوان کرد: برگزاری مراسم‌های سالروز ارتحال امام راحل علاوه بر تجدید بیعت با ایشان حرکتی حیاتی برای یادآوری و شناساندن شخصیت بزرگ ایشان به نسل‌های جدید جامعه است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال امام راحل در گچساران یادآور شد: مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به مناسبت سالروز ارتحال ایشان در گچساران برگزار می‌شود.

انصاری افزود: این مراسم ویژه روز 14 خرداد  رأس ساعت 18در مسجد شهیدان گچساران با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها