نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. بهمن 1394 - 14:19
امام جمعه گچساران گفت:در برخی موارد دیده شده که اجناسی که از نظر شرعی دچار مشکل است در برخی نقاط معدود به فروش می‌رسدواداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان باید در خصوص فروش این اجناس غیرمتناسب با فرهنگ اسلامی در نظارت و برخورد بیشتری داشته باشد و از این مسائل جلوگیری کند.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی مام جمعه گچساران ظهر امروز درخطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته درگچساران با اشاره به رفتارخصمانه برخی کشورها علیه نظام اسلامی در موضوع راهپیمایی یوم الله22 بهمن ،گفت: برخی کشورها که از دشمنان نظام اسلامی هستند مردم کشور را به عدم شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

 

وی افزود: مردم ایران اسلامی در تمامی شهرهای کشور به ویژه در گچساران نشان دادند هیچ‌گاه تحت تأثیر تبلیغات و سخنان غیر اصولی و خصمانه دشمنان قرار نخواهند گرفت و امسال در راهپیمایی 22 بهمن جمعیتی بسیار بیشتر از سال‌های قبل حضور داشتند و این امر نشان از علاقه و تأیید نظام اسلامی توسط مردم با بصیرت بود.

 

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به بیان برخی از خصوصیات یک نماینده اصلح پرداخت و تصریح کرد: مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند که منتظر شرایط پساتحریم ودست در دست دشمن گذاشتن نباشندومردم باید کاندیدایی را انتخاب کنند که معتقد به اقتصاد مقاومتی و رشد تقوا و پرهیزکاری در جامعه باشد.

 

وی درادامه با انقاد از فروش برخی از اجناس در بازار گچساران اظهارکرد: در برخی موارد دیده شده که اجناسی که از نظر شرعی دچار مشکل است در برخی نقاط معدود این شهربه فروش می‌رسدواداره صنعت، معدن و تجارت گچساران باید در خصوص فروش این اجناس غیرمتناسب با فرهنگ اسلامی نظارت و برخورد بیشتری داشته باشد و از این مسائل جلوگیری کند.

 

حجازی  با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد: کاندیداهای انتخاباتی در خصوص تبلیغات خود نباید از ظرفیت‌های حوزه علمیه استفاده کرده و حوزه‌ها را در انتخابات دخیل کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها