نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. مرداد 1394 - 9:47
شهدای گمنام
در شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام صورت گرفت؛
استقبال باشکوه از 2 شهید گمنام درگچساران+تصاویر
با حضور مسئولین محلی پیکر مطهر2شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در میان استقبال کم نظیر مردم وارد گچساران شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، عصر روز گذشته مردم مومن و ولایت مدار گچساران با حضور گسترده و با شکوه درآیین استقبال از پیکرهای مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس ، بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهداء به نمایش گذاشتند.

 

استقبال

 

شهدای گمنام

شهدای گمنام

 

شمار زیادی از مسئولان ،خانواده های معظم شهداء ،جانبازان،ایثارگران،آزادگان و اقشار مختلف مردم که درمسیر ورودی این شهر تجمع کرده بودند ، با ورود کاروان شهدای گمنام با چشمانی اشک آلود به استقبال آنان رفتند.

 

شهدای گمنام

شهدای گمنام

 

مردم ولایت مدار گچساران در شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام آمده بودند تا سربازان بی نشان خود را درآغوش گرفته و آنان را بدرقه کنند.

 

شهدای گمنام

شهدای گمنام

 

امروز ؛ مرد و زن، پیر و جوان و حتی بچه های خردسال به استقبال پیکر پاک شهداء آمده بودند تا مراتب قدرشناسی خود را از این سبک بالان عاشق که جانانه در راه دفاع از میهن با نثار عزیزترین هدیه الهی خود یعنی جانشان  موجب عزت و سربلندی این کشور شدند ، ابراز دارند.

 

شهدای گمنام

 

صدای سلام و صلوات و شعارهای حسین، حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست و یا حسین یا حسین اقشار مختلف مردم این خطه حال و هوای معنوی به فضای این شهر بخشیده بود.

 

شهدای گمنام

شهدای گمنام

شهدای گمنام

 

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران  در حاشیه این مراسم  در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب با اشاره به حضور باشکوه مردم شهید پرور گچساران در این آیین معنوی،اظهارکرد: حضور چشمگیر مردم در حقیقت پشتوانه محکمی برای انقلاب ، رهبری فرزانه و تجدید میثاقی دوباره با آرمان های امام راحل (ره ) و شهدای گرانقدرنظام اسلامی است.

 

وی افزود:حضور پر شور مردم و مسئولان برای استقبال از پیکر مطهر این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس پس از 36 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مبین آن است که همواره ادامه دهنده راه شهداء و امام راحل (ره ) و رهبری در کشورهستند.

 

انصاری تصریح کرد:امروز بر همگان بویژه مسئولان و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی وظیفه است تا همسو با منویات شهدا خدمت بی منت و صادقانه به مردم در منطقه داشته باشیم، چرا که بنا به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) راه مبارزه با دشمنان و دفاع از مرزهای اسلامی درهمین است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران  درادامه از استقبال چشمگیراقشارمختلف مردم دراین آیین قدردانی و تشکرکرد.

 

ادامه تصاویر را مشاهده نمایید.

 

شهدای گمنام

شهدای گمنام

شهدای گمنام

شهدای گمنام

شهادت

دوگنبدان

 

پس از برگزاری مراسم شبی با شهدای گمنام در مسجد شهیدان گچساران پیکرمطهر شهدای گمنام برای تشییع و تدفین به شهرستان گهگیلویه فرستاده شدند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

عکسهای خوبی بودن
این شهدای عزیز برکت انقلاب هستند،درود خدا بر این مجاهدان راه حق

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها