نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. ارديبهشت 1394 - 14:31
امام جمعه گچساران با انتقاد نسبت به برگزاری متینگ‌های انتخاباتی در گچساران، تصریح کرد:برخی‌ از افرادمتینگ‌های انتخاباتی را نابهنگام و زودرس برگزار می‌کنند که متأسفانه در این متینگ‌ها به سران فتنه توجه می‌شود.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی خطیب نماز جمعه گچساران امروز در خطبه های خود با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در پاسخ به تهدید برخی از مسئولین آمریکا مبنی بر حمله نظامی به ایران گفت: رهبری به آمریکایی ها خطاب فرمودند که شما غلط می‌کنید که حمله کنید دیگر زمان بزن و دررو به پایان رسیده است.

وی افزود:همچنین مقام معظم رهبری خطاب به آمریکایی‌ها فرمودند در ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تمام دنیای غرب و شرق در برابر این انفلاب نوپا قدم علم کرده بودند در حالی که امروز نظام اسلامی با صلابت تمام به یک ابر قدرت در منطقه و جهان مبدل شده است.

امام جمعه گچساران با اشاره به اعتراف نتانیاهو به آمریکایی‌ها که ایران قادر است در عرض چند دقیقه اسرائیل را نابود سازد،تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب فرمودند:« که من موافق مذاکره زیر شبح تهدید نیستم ومسئولان سیاست خارجی و مذاکره‌کنندگان باید خطوط قرمز و اصلی را به دقت رعایت کنند.»

حجازی به حملات ناجوانمردانه و جنایات وحشیانه  آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: رژیم سعودی از رساندن دارو و غذا به مردم مظلوم  و بی دفاع یمن جلوگیری می کند و در حقیقت رفتار آل رفتار مسلمانان نیست و ما به مسلمان بودن آن‌ها شک داریم.

 

خطیب جمعه گچساران با اشاره به روز 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی افزود:بسیج سازندگی با تکیه بر جوانان مقتدر ،آگاه و اندیشمند می تواند در حل مشکلات مردم و کشور تأثیرگذار باشد.

حجازی درادامه ضمن تسلیت شهادت امام موسی‌بن‌جعفرعلیه السلام ،اظهارکرد: در سراسر کشور و در شهرهایی که فرزندان بلافصل این امام همام وجود دارند اقدام به برپایی مراسمات عزاداری خواهد شد که در این خصوص نهادهای گچساران به عنوان میزبان همکاری کنند ومراسم عزاداری امام هفتم شیعیان را در بارگاه ملکوتی بی بی حکیمه (س) برگزار نمایند.

امام جمعه گچساران با انتقاد نسبت به برگزاری متینگ‌های انتخاباتی در گچساران، تصریح کرد:برخی‌ از افرادمتینگ‌های انتخاباتی را نابهنگام و زودرس برگزار می‌کنند که متأسفانه در این متینگ‌ها به سران فتنه توجه می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری متینگ‌های انتخاباتی زودهنگام خلاف قانون است، افزود: مردم ایران در حماسه 9 دی نشان دادند که از کسانی که به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بی حرمتی می‌کنند، بیزار هستند.

خطیب جمعه گچساران با تاکیدبر اینکه مسئولان امر باید جلوی اینگونه مسائل را بگیرند،افزود:در گچساران فتنه‌گر و ضد ولایت فقیه وجود ندارد و در حقیقت این نوع رفتارها نوعی توهین به مردم گچساران است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها