نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. اسفند 1393 - 12:03
با حضورمعاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:
سالن ورزشی ده جلیل خیرآباد گچساران به بهره برداری رسید
سالن ورزشی ده جلیل خیرآباد گچساران با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش آفتاب جنوب،ظهر امروز با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر مسئولان اعم از استانی و شهرستانی، 2 پروژه عمرانی ده‌ناصر و ده‌جلیل خیرآباد با اعتبارات 852 میلیون تومانی افتتاح شد.

 

 در این آیین عبدالرحیم رحیمیفرماندارگچساران با بیان اینکه خدمت به روستاها از مهم‌ترین رسالت‌های نظام جمهوری اسلامی بوده است، اظهار کرد: سالن ورزشی ده‌ناصر خیرآباد با 850 متر زیربنا و اعتبار 750 میلیون تومان ساخته شده است.

 

وی گفت: سالن نمازخانه مدرسه ده‌جلیل خیرآباد هم با اعتبار 102 میلیون تومانی و در 130 مترمربع زیربنا ساخته شده است.

 

فرماندار گچساران با اشاره به اقدامات خوبی که در زمینه ایجاد فضاهای ورزشی روستایی در شهرستان گچساران انجام شده اظهار کرد: از محل اعتبارات نفت زمین‌های چمن مصنوعی در سطح شهرستان گچساران افتتاح شده که نشان دهنده عزم جدی برای توسعه ورزش در این شهرستان است.

 

وی گفت: سالن‌های ورزشی هم در نوع خود مجموعه‌های خوبی برای توسعه ورزش در شهرستان هستند که همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

فرماندار گچساران یکی از راه‌های توجه به روستاها برای عدم مهاجرت را افزایش چنین اماکنی دانست و گفت: اگر روستاها برای جوانان جاذبه داشته باشند برای تفریح و سرگرمی به شهرها پناه نمی‌برند که خود مانع بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها