نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. اسفند 1393 - 12:03
با حضورمعاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفت؛
بهره برداری از طرح هادی روستای هفت چشمه گچساران
طرح هادی روستای هفت چشمه گچساران با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز  با حضور محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی فرماندار گچساران طرح هادی روستایی روستای هفت چشمه گچساران به بهره‌برداری رسید.

 

 عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در خصوص این طرح گفت: روستای هفت چشمه از روستاهای شهرستان گچساران می باشد که دارای 147 نفر جمعیت با 33 خانوار می باشد که طرح هادی این روستا با اعتباری بالغ بر 192 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

 

رحیمی افزود :این طرح شامل جدول‌گذاری، زیرسازی و سنگ‌فرش و آسفالت است که با توجه به اهمیت سلامت مردم و امکان استفاده از وسایل ورزشی برای ساکنین این روستا و در این طرح نصب وسایل ورزشی را داریم .

 

وی  خرید و نصب ایستگاه مسافربری به مبلغ 60 میلیون ریال، تهیه و نصب سطل زباله به مبلغ 40 میلیون ریال، خرید و نصب وسایل بازی به مبلغ 80 میلیون ریال را از اقدامات صورت گرفته توسط بخشداری و دهیاری این روستا عنوان کرد.

 

فرماندار گچساران افزود: مبلغ 10 میلیون ریال برای زیباسازی روستا، و ایجاد فضای سبز و کاشت درخت با اعتبار 120 میلیون ریال و همچنین تدارک محل دفن زباله با اعتبارات 25 میلیون ریالی از دیگر اقداماتی بوده که برای خدمت به مردم روستای هفت‌چشمه انجام شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها