نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. اسفند 1393 - 19:57
فرماندارگچساران با اشاره به برخي توطئه های دشمنان در راه عقب نگهداشتن نسلها از تفكر و تعقل گفت: کسب علم و معرفت، رمز موفقیت در جامعه است.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران صبح امروز در بازدید از هنرستان شبانه روزی فاطمه زهراء سلام الله علیها در جمع دانش آموزان این شهرستان گفت: شما دانش آموزان به فرموده بنيانگذار كبير انقلاب اسلامی آينده سازان اين مملكت هستيد و بايد از امكاناتی كه در مقايسه با گذشته ، روز به روز در حال تكميل شدن و افزايش است در جهت تعالی خود و جامعه بهره ببريد.

 

کسب علم و معرفت، رمز موفقیت در جامعه است

وی با بیان اینکه دانش آموزان عزیز باید قدر نعمات به ويژه امنيت موجود در ايران اسلامي را بدانيد افزود: لازمه خدمتگزاری بهتر در جامعه،داشتن علم ودانش بیشتراست.

فرماندارگچساران با اشاره به برخي توطئه های دشمنان در راه عقب نگهداشتن نسلها از تفكر و تعقل از دانش آموزان خواست تا با تلاش خود در راه کسب علم و معرفت ،جامعه پذیری را نیز از اولویتهای خود قرار دهند.

این مسئول بر توجه دانش آموزان به مسائل دینی و شرعی تاکید کرد و گفت: دانش آموزان عزیز اگر بالاترين درجات علمي را کسب کنيم ولي در اعتقادات ديني سست باشيم،نمي توانيم بدرستی و در راه خدمت رسانی به همنوعان از علم خود بهره مند شويم

 

کسب علم و معرفت، رمز موفقیت در جامعه است

 

رحیمی درادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص کسب علم و دانش ، تهذیب و معرفت تصریح کرد: کسب و داشتن علم و معرفت، رمز موفقیت در جامعه است.

وی با اشاره به پیشرفتهای علمی دانشمندان ایرانی در پی تهدیدات و تحریم های کشورهای غربی ابراز کرد: این همه توفیقات علمی دانشمندان ایرانی در پرتو ایمان ، معرفت و اعتقاد راسخ آنها بدست آمده است.

 

کسب علم و معرفت، رمز موفقیت در جامعه است

 

فرماندار گچساران در ادامه این بازدید از نزدیک مشکلات را مورد بررسی قرار داده و با دانش آموزان در فضایی صمیمی به بحث و گفتگو پرداخت.

وی هدف از بازدیدهای دوره ای خود از مدارس سطح شهرستان را اهمیت امر تعلیم و تربیت و بررسی مشکلات دانش آموزان بیان کرد.

 

کسب علم و معرفت، رمز موفقیت در جامعه است

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

برادر مرادی کمال تشکر به خاطر خبرهای به روزتان از شهرستان گچساران

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها