نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. آذر 1393 - 8:59
نمایشگاه هفته پژوهش با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران افتتاح شد.

به گزارش آفتاب جنوب، صبح امروز نمایشگاه هفته پژوهش با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، معاون ابتدایی مدیرکل و جمعی از مسئولان محلی در هنرستان فاطمه زهرا(س) گچساران افتتاح شد.

 

 

سید ظهیرالدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به قابلیت‌های دانش‌آموزان گچسارانی در امر پژوهش اظهار کرد: گروه طراحی این نمایشگاه  به صورت پیشرفته در حال فعالیت هستند که کارهای آنها در نمایشگاه‌های استانی و کشور برگزیده شده است.

 

وی افزود:پژوهش و نو آوری در جامعه ای توسعه پیدا می كند كه نظام آموزشی و فرهنگی ، زمینه و بستر مناسبی برای آن تدارك دیده باشد .

 

پورالحسینی اظهارکرد:پژوهش و تحقیق را می توان در كنار آموزش یكی از اهداف بسیار مهم آموزش و پرورش دانست كه باید مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت:مهمترین و اساسی ترین ركن نظام پژوهشی را نیروی انسانی محقق كه از توانایی ها ، قابلیت ها و مهارت های لازم پژوهشی برخوردار باشند، تشكیل می دهند.

 

وی تصریح کرد:آموزش و پرورش به عنوان اولین پایگاه رسمی فرهنگ سازی در این زمینه وظیفه ای خطیر و بزرگ بر عهده دارد كه همانا تربیت نسلی جستجوگر ، اندیشمند ، دانا و توانا است .

 

 

گفتنی است این نمایشگاه توسط چهار هنرستان دخترانه و پسرانه در رشته‌های نقاشی، گرافیک، کارهای رایانه‌ای در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها