نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آذر 1393 - 7:09
معاون وزیر نیرو در امور آب به همراه جمعی از مسئولان استانی و محلی از فاز نخست تصفیه‌خانه فاضلاب گچساران بازدید کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،ظهر امروز رحیم میدانی معاون وزیر نیرو در امور آب به همراه جمعی از مسئولان استانی و محلی از فاز نخست تصفیه‌خانه فاضلاب گچساران بازدید کرد.

 

 

سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید با بیان ضرورت ایجاد فاضلاب در شهرهای استان اظهار کرد: تاکنون کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است و همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که در آینده نه چندان دور شهرهای استان از سیستم فاضلاب برخوردار شوند.

 

لدنی در ادامه به مشخصات فاز نخست پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب گچساران اشاره کرد و گفت: ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان 25 هزار مترمکعب است که جمعیت بیش از 110 هزار نفری را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

 

مدیرعامل آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: انجام این کار به 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و مدت زمان اجرای آن هشت ماه است که از تاریخ 28 تیرماه امسال آغاز شده و تا 28 اسفندماه نیز ادامه دارد.

 

وی گفت: امید داریم که با همت مسئولان استانی و همچنین توجهی که وزارت نیرو در بحث اعتبارات دارد بتوانیم این کار را با سرعت بیشتری انجام دهیم.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

من مصاحبه خبری معاون وزیر رو گوش کردم حتی سد چم شیر رو به درستی نمی تونست عنوان کنه (سد شیر) به این میگن دولت اعتدال یا .....

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها