نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. آذر 1393 - 18:56
مانور زلزله و ایمنی به منظور آمادگی و آشنایی دانش‌آموزان با بلایای طبیعی و آموزش راه‌های مقابله با آسیب‌ها با حضور برخی از مسئولان محلی در دبیرستان ولایت گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،سید ظهیرالدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران در حاشیه این مراسم با اشاره به اجرای مانور در همه مدارس این شهرستان، اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها در مدارس افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان در راستای مواجهه با بلایای طبیعی از جمله زلزله و سیل ودیگر بلایا است.

 

 

وی افزود: ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های درست و سریع در برابر بلایای طبیعی و افزایش سرعت عمل در مواقع وقوع بحران از طریق این آموزش‌ها و مانورها امری موثر بوده زیرا که اجرای عملی این آموخته‌ها ماندگاری بیشتری در ذهن دانش‌آموزان خواهد داشت.

 

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه اجرای این مانور تمرینی جهت یادگیری دانش‌آموزان برای نجات خود در هنگام حادثه است، گفت: همه کسانی که این آموزش‌ها را به نوعی فراگرفته‌اند باید به دیگران نیز انتقال داده تا در مواقع بحران شاهد هیچ‌گونه اتفاقی برای مردم و همشهریان عزیز نباشیم.

 

 

گفتنی است طی اجرای این مانور دانشآموزان با استفاده از مربیان مجرب این شهرستان با روشهای صحیح مقابله با حوادث طبیعی به ویژه زلزله آشنا شدند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها