نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. آذر 1393 - 13:06
امام جمعه گچساران گفت:هر گونه تفکری که در مقابل تفکر بسیج ایستادگی کند، تفکری انحرافی بوده و محکوم به شکست است.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار داشت: تقوا و پرهیزکاری مهم‌ترین مانع برای سقوط انسان‌ها به سوی نافرمانی و دوری از خداوند است و پرهیزکاران رستگاران دنیا و آخرت هستند.

 

امام جمعه گچساران با بیان اینکه فرهنگ برهنگی نهادینه در فرهنگ غرب نیز سبب نگرانی و ترس غربی‌ها شده است، گفت: بر اساس برخی آمار منتشر شده در طول هر سال 500 هزار نوزاد از طریق رابطه نامشروع در غرب متولد می‌شود.

 

حجاری افزود: غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که مهم‌ترین عامل این فساد و بی‌بندباری فرهنگ برهنگی موجود در غرب است.

 

وی تصریح کرد: فرهنگ برهنگی و بی‌حجابی از همه جهات سبب ضرر برای جامعه می‌شود و ضرر اجتماعی تنها یک بخش این معضل است.

 

امام جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: رهبری فرموده‌اند که ما با ادامه مذاکرات مخالفتی نداریم اما از حق و حقوق خود کوتاه نمی‌آییم.

 

این مسئول گفت: غربی‌ها تضمین امنیت اسرائیل را نیز از ایران اسلامی خواسته‌اند که مقام معظم رهبری نیز فرموده است که امنیت اسرائیل در دنیای اسلام روز به روز کمتر و این کشور ناامن‌تر می‌شود و ما از حقوق خود و دنیای اسلام کوتاه نخواهیم آمد.

 

حجازی درادامه ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج با نقل سخنانی از امام راحل در توصیف بسیج متذکر شد: هر گونه تفکری که در مقابل تفکر بسیج ایستادگی کند، تفکری انحرافی بوده و محکوم به شکست است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی در عراق گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته و تماس مدیرکل حج و زیارت با بنده در خصوص اهدای آب شرب به زائران اربعین حسینی، از کسانی که توانایی تهیه آب شرب برای زائران ایرانی مراسم اربعین حسینی در عراق را دارند، دعوت به همکاری می‌شود.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

از سایت خوب آفتاب جنوب و از امام جمعه محترم تشکر دارم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها