نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. شهريور 1393 - 11:18
همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید، نخستین گردهمایی مدیران مقطع ابتدایی مدارس گچساران در باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز و با حضور افزون بر 140 نفر از مدیران مقاطع ابتدایی گچساران، نخستین گردهمایی مدیران این مقطع در محل باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

 

نخستین گردهمایی مدیران مقطع ابتدایی درگچساران

 

هوشنگ علیزاده در حاشیه برگزاری نخستین گردهمایی مدیران مقطع ابتدایی درگچساران با بیان این‌که رسالت آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم رسالتی سنگین و حساس است، اظهار کرد: مدیریت کاری خلاق و بدیع بوده و مدیران مدارس باید در راستای فعالیت‌ها و وظایف محوله تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشند.

 

نخستین گردهمایی مدیران مقطع ابتدایی درگچساران

 

وی افزود: تنگناهای مالی و اعتباری یکی از علت‌های اصلی در بروز برخی مشکلات در حوزه آموزش و پرورش بوده و مدیران باید برای فائق آمدن بر این مشکل از همه ظرفیت‌ها و منابع موجود به نحو احسن استفاده کنند.

 

علیزاده رمز موفقیت و پیشبرد مطلوب امور در آموزش و پرورش را استفاده از تجربیات مدیران و کارشناسان دانست و گفت:یک مدیر به تنهایی قادر به پیشبرد امور نیست و باید از همه ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده کند.

 

وی با اشاره به اجرای موفق طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه در گچساران یادآور شد: طبق برنامه زمان‌بندی و تمهیدات اندیشیده شده، دانش‌آموزان شهری و روستایی مشمول این طرح، به پایگاه سنجش مراجعه و مراحل لازم این طرح را گذرانده‌اند.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گچساران درادامه  با یادآوری این‌که 29 شهریور آخرین روز سنجش است، از والدینی که تاکنون به این مرکز مراجعه نکرده‌اند خواست تا در این فرصت برای سنجش فرزند خود به پایگاه سنجش واقع در مدرسه استثنایی یاسمن، جنب کتابخانه امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

 

نخستین گردهمایی مدیران مقطع ابتدایی درگچساران

 

گفتنی است معاونت ابتدایی و کارشناس مسئول و کارشناس ابتدایی مدیران مدارس و کارشناسان واحدهای ارزیابی عملکرد، حراست، برنامه و بودجه و نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش گچساران در این مراسم حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها